GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 kan iemand mij ff zeggen hoe je plaatje er op zet ik weet wel hoe je ze van internet op kan zetten maar niet via ''mijn documente'' :rolleyes: Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 [/img]hier is mijn lowrider Reageren
danny11 Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 bij mij in de garage staat: limo super gt ik wil nog zoon low rider er bij hebben Reageren
Master-mind Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 in al mijn garages staan : 3 turismo's zwart in san fierro property : 1 sultan getuned bij arch angels een nrg-500 bullet - zwart rode streep in san fierro de grootste garage alle straatrace auto's te vinden in wang cars vol getuned + lak + velgen en nitro in in een paar andere property's : 2 monster trucks 1tje van michelle en de andere uit los santos in los santos property aan het strand 4 scooters dat was het wel zon beetje Reageren
THUNDER Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Ik heb in elke garage een bepaalt soort auto's staanJohnson House (Lowriders): - Getunde Remington - Getunde Slamvan CJ's Garage (SanFierro) (Werkvoertuigen): - Taxi - Policecar - Firetruck - Getunde PIMP auto LOLOLLOLOL ik wist nie eens dat je pimp mobiele kan tunen!! Reageren
Spike Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 CJ's Garage (SanFierro) (Werkvoertuigen): - Taxi - Policecar - Firetruck - Getunde PIMP auto dan vraag ik me af hoe je die in een garage zet? :huh: :blink:. Reageren
-Richard- Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 CJ's Garage (SanFierro) (Werkvoertuigen): - Taxi - Policecar - Firetruck - Getunde PIMP auto dan vraag ik me af hoe je die in een garage zet? :huh: :blink:. Wat dacht je van: deurtje open, autotje erin, deurtje dicht. Nee, jij bedoeld zeker hoe je die in 1 garage krijgt? Waarschijnlijk heeft hij ze niet in 1 maar in meerdere garage's. Want anders past dat nooit. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 welke garage bedoel je met de grootste garage van san fiero Reageren
Silverwing Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Waar je zo kan aan saven toch? Reageren
jojogta3 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 nou die noem ik niet groot hoor kan je eigenlijk auto's in je garage zetten bij wang cars daar heb je ook garage's Reageren
Insane Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 ik heb veel getunede sportbakken er in staan zoals een Jester of een ZR-350 of een Super GT en een Turismo B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 op dit moment allemaal buffalo's. ben buffalo gek :lol: Reageren
Mark B. Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 paar getunde Elegy's en een Hotring:D Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Ik heb bij het huis van cj alle 3 de motoren staan en in de garage's door heel SA heb ik alle getunede Wang cars en alle lowriders staan. PIMP LIFE Greetz Tupac A. Shakur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.