-Richard- Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 ... kan je eigenlijk auto's in je garage zetten bij wang cars daar heb je ook garage's Nee, daar kun je geen auto's parkeren. Je hebt daar wel een 'pay n spray' en je kunt daar ook race's starten. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 waar heeft die ene andere het dan over ... met zijn....grootste garage..... ik noem die garage niet groot <_< Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 ik er een broadway en een towtruck, in de garage van cj in sf en in cj's huis in ganton een buffalo en een tahoma met hydrolische vering Reageren
Tmzom Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 In the johnson house Een Nrg 500 en een Sanchez... en bij het strand (waar de triatlon ook is) een bullet en turismo Reageren
laurenss Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 ikke: zo een getuende 'golf', en das den enigste dak weet wnt eb er zoveel als ik een huisje koop, zet ik er meteen en auto bij en dan heb ik er altyd een Reageren
laurenss Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 oh ja en ook een buffalo die zijn neig, zo snel ma ook goe voor 'offroad' Reageren
Master Carnage Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 ff snel garage 1 fbi truck swat tank garage 2 bullet hotknife garage 3 dune bandito garage 4 hummer barracks garage 5 nrg 500 sanchez fcr 400 garage 6 2 tanks harrier 2x is hangar garage 7 flash, getuned en zwaar ook een getunede jester Reageren
Master-mind Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 waar heeft die ene andere het dan over ... met zijn....grootste garage.....ik noem die garage niet groot niet die property zelf die je krijgt maar een garage bij die tune shop zelf wheel arch angles zit er dicht bij Reageren
DeNn!S Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 (bewerkt) een hele vette pimp stafford en de monstertruck van michelle en een dune en natuuurlijk niet te vergete de vetste auto van het hele spel : DE JESTER!! Bewerkt: 4 februari 2005 door DeNn!S Reageren
Tmzom Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Ik heb 2 tractors in men garage staan Reageren
bjorn13 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 (bewerkt) weet iemand waar ge die auto ''jester'' kunt tunen ik heb al overal geprobeerd zelfs in die loco co ow of zoiets he maar da gaat nergens weet iemand waar?????? :unsure: <_< :huh: :gtasign: :kickass: Bewerkt: 5 februari 2005 door bjorn12 Reageren
bjorn13 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 oh uh in mij gargage bij da ene strand ma kweet de naam nie meer he daar staan 2 frc's 900 ' en 1 nrg 500 en mountainbike en un turismo en ne hotknife Reageren
hey dude Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 meestal als jer meer dan 3 hebt staan dan als je savt gaan ze weg Reageren
Master-mind Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 het past volgens mij ook niet je bedoelt dat strand bij los santos? daar kan zobiezo dat niet in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.