superman Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 ik heb in de meesten allemaal getunde super gt's staan chill vet mooie wagen joh Reageren
Maev Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 -getunde ZR-350 -Quad -Kart -Hovercraft (echte naam week nie meer) -NRG 500 -Sanchez Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 (bewerkt) Ik Banshee,Infernus en Cheetah Lekker vlammen B) Bewerkt: 10 februari 2005 door realgangsta1989 Reageren
Renne Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 ik heb een infermus , cheetah bullet in mijn garage staan. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Ik een Bullet een politie auto en nog een paar andere getunde bakken. Ik tune ze, dan save ik ze en daarna rijd ik ze meestal in de prak... :rolleyes: zoveel auto's heb ik dus niet in mijn garage staan! Reageren
japie13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ik heb er een dikke getunde slamvan in gepropt een infernus een getunde sabre (hijs helemaal groen; the green sabre ) in m'n hangar heb ik een shamal en een Nevada verder heb ik er nog een getunde elegy in gepleurt en een getunde uranus 'nou da waren ze wel een beetje Reageren
8-Ball Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 The Johnson House Garage: Een getunde Bullet blauwe kleur met een witte streep + nitro. Garage San Fierro: een getunde Tampa, andere 2 zijn verwenen. Dat is eigenlijk alles. Reageren
Pablo Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) black limo dollar weels 2 fbi ranchers tank aantal vliegtuigen maverick monstertruck getunde sportauto's Bewerkt: 13 maart 2005 door Pablo Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik heb NRG 500 en een uitgebouwde Voodoo in Santa Maria Beach safe house. Reageren
THUNDER Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 :rolleyes: ik heb nu weer een getunde lowrider een rhino een hydra en een getunde jester en turismo en nog wat motoren :rolleyes: Reageren
Mathiz Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 ik heb in mijn garage staan alle soorten autos die je an tune bij weel arch angels en loco low co Reageren
Spacecraft Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Kom ik net toevallig even langs mijn savehouse daar bij dat kronkelstraatje in het noorden van SF, staat daar nog een dikke getunde Bullet in m'n garage, was helemaal vergeten dat ik dat ding nog had :lol: Reageren
DeNn!S Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 garage1: MONSTER, HOTKNIFE,BMX GARAGE2: HOTKNIFE GARAGE3: HUNTER, RHINO, washington GARAGE4: buffalo, turismo, patriot garage5: pimped blade garage6: jester(tuned), sultan(tuned) hehehehe beetje verslaafd [/b][/b][/b] Reageren
jethro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Getunede Banshee, Getunede Super GT , Getunede Turismo, Getunde savanna, Getunede Taxi , Getunede Elegant, Getunede Sultan, Slamvan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.