RS-modder Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 hoi allemaal weet niet of dit topic hier goed staat nu mijn vraag:als ik gta sa wil opstarten doet hij het niet ik zie dat cdtje wel 3sec ofzo en dan gaat hij weg en gebeurt er niks heb al heel veel geprobeert Reageren
Bling Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Hey gta-man2 Ik heb even een paar vraagjes over de eventuele oorzaken van het probleem. - Heb je het spel legaal? Zo niet, dan mogen we je helaas niet verder helpen. - Heeft San Andreas het wel eerder gedaan op de PC waar hij nu problemen mee heeft? - Heb je misschien mods geïnstalleerd? Zo ja, dan kun je die het best verwijderen of San Andreas opnieuw instaleren. Als je deze vragen even beantwoord zal ik kijken of ik (of iemand anders) je verder kan helpen. Reageren
RS-modder Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2006 ja heb hem voor €30 gkocht 2ja hij deed het altijd 3tja datkan het zijn ik ga het proberen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Verplaatst naat SA Hardware Problemen. Reageren
HerrieM Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Begin eerst met het verwijderen van het bestand gta_sa.set Deze staat in de Userfile map waar ook de savegame staan. Mocht dat niet kun je proberen het spel opnieuw te instaleren. Reageren
RS-modder Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) gelukt thx Bewerkt: 17 september 2006 door gta-man2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.