Jump to content

Uhhm.. jij idee?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik probeer al een jaar coole voertuigen in VC te krijgen maar eht lukt me niet -_-.

Alleen oude voertuigen waar de .txd en .dff moet vervangen.. verder niets..

Ik weet ook niet wat ik al die tijd fout doe!

Ik weet hoe het moet.. ik vervang keurig de regels zoals alles in de readme staat.

Maar het lukt gewoon niet.. iedere keer krijg ik een error.. als er een mod is, waar bij staat dat je handling of een ander bestand een paar cijfers moet overschrijven.. kan ik de mod vergeten.. het lukt me niet..

Ik wil ook een keer coole sport wagens in VC, zoals Badman (op gtagames.nl) en nog veel meer mods.

Hoe kan ik dit oplossen? Misschien hebben jullie wat te zeggen ^^ :sst:

Geplaatst:

Je moet altijd de dff en txd vervangen voor een auto mod, dus wat lukt er dan precies niet? In ieder geval is er een hele goede mod manager voor Vice City (de enigste mod manager die wel perfect werkt) genaamd VCMM (Vice City Mod Manager :D ). Deze is hier te downloaden. Om mods te kunnen installeren, moet je de mods downloaden met de extensie van de Mod Manager. Voordat je nieuwe auto's gaat installeren kan je beter de Dmagic wheelmod installeren, die bijgeleverd zit. Hier vind je een groot aantal VCMM vehicle mods, google doet ook wonderen.

Geplaatst: (bewerkt)
Je moet altijd de dff en txd vervangen voor een auto mod

Ja, doe ik wel.. ik heb ALTIJD problemen met die getallen, (zoals partichal ofzoiets, handling etc.)

Hier vind je een groot aantal VCMM vehicle mods.

Hoe download je ze, ik kom op een vreemde pagina terecht :S

Bewerkt: door GTA-Roloboy
Geplaatst:
Ja, doet doe ik wel.. ik heb ALTIJD problemen met die getallen, (zoals partichal ofzoiets, handling etc.)

Je kan het natuurlijk altijd proberen zonder de handling aan te passen, maar misschien rijdt je wagen dan verrot. Kies maar een auto uit, en post de link in dit topic. Ik zal hem dan downloaden, en heel precies uitleggen wat je moet doen.

Hoe download je ze, ik kom op een vreemde pagina terecht :S

Je kan natuurlijk ook zelf nadenken. Je ziet een pagina met allemaal namen van auto's. Je kiest dus de naam van de auto die jij wilt, en klikt op de link. Dan zie je wat informatie over die mod, met een screen, de maker enz. Onderin staat een DOWNLOAD button. Het is logisch om daarop te klikken, niet? :engel:

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan natuurlijk ook zelf nadenken. Je ziet een pagina met allemaal namen van auto's. Je kiest dus de naam van de auto die jij wilt, en klikt op de link. Dan zie je wat informatie over die mod, met een screen, de maker enz. Onderin staat een DOWNLOAD button. Het is logisch om daarop te klikken, niet? :engel:

Dat bedoel ik niet.. Als ik op de DOWNLOAD button klik, kom ik op een 404 error pagina terecht.

Bewerkt: door GTA-Roloboy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...