Certified Gangsta Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) Goede dag mede-GTA-ers ik heb een dringend probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik speel GTA Vice City op de ps2. ik heb dit probleem: ik heb ALLES gedaan wat je moet doen in het spel om op 100% te komen, maar ik blijf hangen op 99% hier een checklist met alles wat ik heb gedaan: Natuurlijk alle storyline missies Alle huizen/bedrijven gekocht (15) en al mijn bedrijven verdienen geld voor me PCJ Playground Trial by Dirt Test Track Cone Crazy RC Car Race RC Plane Race RC Chopper Checkpoint Rifle Range Alle 4 de Checkpoint Choppers Alle 6 de Streetraces Alle 4 de lijsten van imports gedaan Alle 5 de Assasination Contracts Alle 3 de Stadium Events Alle 15 winkels beroofd Alle 36 Unique Jumps Alle 35 Rampages Alle 100 Hidden Packages Vigilante Fire Truck Ambulance Taxi Pizzaboy en nu sta ik dus nog op 99% :cry: en ik vind dit zeer irritant want ik wil hem uitspelen kunnen jullie me svp helpen met dit? want het begint aan me te knagen lol bij voorbaat vriendelijke dank, CG P.S. sorry als dit probleem al is behandeld, er is niets bij de zoekfunctie uitgekomen Bewerkt: 14 september 2006 door Certified Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) Waarschijnlijk ben je toch iets vergeten. Om de 100% te behalen moet je dit allemaal doen: Missies 20 Hoofdmissies 23 Zijmissies 12 Bedrijvenmissies 4 Import lijsten $600,= uitgeven aan Lap dance 50 'ijsjes' verkopen met Distribution Checkpoint Charlie (Hier moet je dus alle 6 checkpoint races doen. Niet alleen de 1e!) Collectables 100 Hidden Packages 36 Unique Stunt Bonusses 36 Rampages 12 Robberies Sub Missions Vigilante level 12 Taxi Driver 100 Passagiers afzetten FireFighter Level 12 Paramedic level 12 Pizza Boy Level 10 Challenges Cone Crazy PCJ Playground Test Track Trial by Dirt Rifle Range Chopper Checkpoints Ocean Beach Vice Point Little Haiti Downtown Stadium Events Hotring Bloodring Dirtring Vice Street Racer Terminal Velocity Ocean Drive Border Run Capital Cruise Tour! V.C. Endurance Top Fun RC Baron Race RC Bandit Race RC Raider Pickup Kijk hier voor links naar de opdrachten. Wanneer je dit dus niet gedaan hebt heb je nog geen 100%. Wanneer je dit wel allemaal gedaan hebt en je hebt nog steeds 99% dan heb jij waarschijnlijk gecheat. In sommige gevallen blijft de teller bij 99% haken doordat je gecheat hebt. Controleer alles nog even goed, misschien kom je er achter dat je iets niet volledig hebt voltooid! Succes Bewerkt: 14 september 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Certified Gangsta Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) ^ juist, alles wat jij hebt genoemd heb ik ook behaald. (sommige dingen was ik vergeten om erbij te zetten lol) maar ik gebruik soms wel een cheat voor health, armor, sunny weather, en heel soms voor wapens. niets meer. dat kan toch geen problemen opleveren? en jij hebt het over checkpoint charlie, maar op WikiGTA staat: "Je hoeft Checkpoint Charlie maar één keer te doen voor de 100%" en zou het nergens anders aan kunnen liggen? Bewerkt: 14 september 2006 door Certified Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2006 ^ juist, alles wat jij hebt genoemd heb ik ook behaald. (sommige dingen was ik vergeten om erbij tezetten lol) maar ik gebruik soms wel een cheat voor health, armor, sunny weather, en heel soms voor wapens. niets meer. dat kan toch geen problemen opleveren? Voor zover ik weet zijn de cheats niet schadelijk, ik heb eens gehoord dat als je gaat cheaten je niet meer alle collectables kan krijgen, dat is dus onzin, jij hebt ze allemaal gewoon. De normale cheats zoals de wapencheats, healthcheats etc. zijn niet schadelijk. Check je stats in het menu, daar krijg je een overzichtje van wat je gedaan hebt. Bijvoorbeeld: Robberies 12/12 Misschien ben je wat vergeten en staat er dit: Robberies: 11/12 Als je ook in je stats niks tegenkomt, dan zou je eventueel je savegame kunnen plaatsen, zodat wij een kijkje kunnen nemen. Al denk ik niet dat we daardoor het probleem kunnen oplossen, maar nooit geschoten is altijd mis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Certified Gangsta Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) ^ er zijn toch 15 robberies? en ik heb ze alle 15 gedaan, ik heb mijn stats al doorzocht op mogelijkheden maar alles wijst erop dat ik gewoon 100% zou moeten hebben. en ik speel het op de ps2, dus ik kan het niet uploaden, sorry en over de cheats, ik hoorde ook dat je dan eventueel sommige collectables niet zou kunnen voltooien, maar ik heb ze allemaal (ik heb dit dubbel gecheckt lol) Bewerkt: 14 september 2006 door Certified Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2006 Over de cheats kan ik zeggen dat deze bij de een wel effect hebben en bij de ander niet. In jouw geval denk ik dat het echt aan de cheats ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2006 cheats gebruiken is onverstandig ookal zeggen sommigen dat het niet zo is.. ik zou het niet proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Certified Gangsta Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) ok... maar ik denk niet dat het daar aan ligt, maar dan alsnog, wat kan ik hieraan doen? Bewerkt: 15 september 2006 door Certified Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2006 ok... maar ik denk niet dat het daar aan ligt, maar dan alsnog, wat kan ik hieraan doen? Ik weet nog toen ik Vice City op de PS2 100% wilde uitspelen. Ik had naar mijn weten alles gehaald (zonder cheats) maar ik bleef ook op 99% hangen. Toen kwam ik er een paar dagen later achter dat ik de 'amunation challenge' nog niet gehaald had. Misschien herinner je je de missie 'The Shootist' nog? In deze missie moest je Phil verslaan met schieten in de amunation. Om de 100% te halen moet je deze challenge later nog eens overdoen. Als je deze challenge start staat er dat je de 30 punten moet verbreken om hem te halen. In werkelijkheid moet je meer dan 45 punten halen om hem te halen. Als je namelijk 30 verbreekt, maar niet 45, komt er geen % bij. Dus ik weet niet of je de 45 punten al gehaald hebt in de 'amunation challenge'? Maar zo niet, dan moet je dit dus nog even doen. Hopelijk heb je hier wat aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Certified Gangsta Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) YES! je hebt gelijk, ik heb de punten gehaald en zit op 100%! REUZE bedankt Bling! Bewerkt: 15 september 2006 door Certified Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2006 lol je hebt wel geluk certified wij d8en echt dat het aan de cheats lag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Certified Gangsta Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) haha ja inderdaad, ik begon hem al te knijpen het is ook zo iets kleins wat je dan over het hoofd ziet, die shooting range maar gelukkig ben ik nu op 100%! Bewerkt: 17 september 2006 door Certified Gangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
krentebol Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 heb je cheats gebruikt, want met cheats kan je het volgens mij niet 100% uitspelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 heb je cheats gebruikt, want met cheats kan je het volgens mij niet 100% uitspelen! Aan de ene kant heb je hier gelijk in. De meeste cheats zorgen ervoor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Het percentage blijft dan op 99% hangen. Daarnaast zijn er ook cheats die niet meer ongedaan te maken zijn, de cheat die rellen veroorzaakt is daar een voorbeeld van. Vandaar dat het opslaan na het cheaten altijd word afgeraden. Maar de gewone cheats zoals de cheats voor wapens en health kun je volgens mij gewoon gebruiken zonder dat je spel er last van heeft. Maar hij heeft het antwoord al.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Certified Gangsta Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 ja klopt, ik gebruikte hoogstens codes voor armour, health, zonnig weer en soms voor wapens. meer niet. maar nu heb ik al 100% gehaald dus gelukkig en cheats zorgen ervoor dat je niet alle 100 packages kan halen, maar die heb ik wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.