Jump to content

Percentage blijft hangen op 99%


Certified Gangsta

Recommended Posts

Goede dag mede-GTA-ers :)

ik heb een dringend probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen

ik speel GTA Vice City op de ps2.

ik heb dit probleem: ik heb ALLES gedaan wat je moet doen in het spel om op 100% te komen, maar ik blijf hangen op 99% :cry:

hier een checklist met alles wat ik heb gedaan:

Natuurlijk alle storyline missies

Alle huizen/bedrijven gekocht (15)

en al mijn bedrijven verdienen geld voor me

PCJ Playground

Trial by Dirt

Test Track

Cone Crazy

RC Car Race

RC Plane Race

RC Chopper Checkpoint

Rifle Range

Alle 4 de Checkpoint Choppers

Alle 6 de Streetraces

Alle 4 de lijsten van imports gedaan

Alle 5 de Assasination Contracts

Alle 3 de Stadium Events

Alle 15 winkels beroofd

Alle 36 Unique Jumps

Alle 35 Rampages

Alle 100 Hidden Packages

Vigilante

Fire Truck

Ambulance

Taxi

Pizzaboy

en nu sta ik dus nog op 99% :cry::cry: en ik vind dit zeer irritant want ik wil hem uitspelen

kunnen jullie me svp helpen met dit? want het begint aan me te knagen lol

bij voorbaat vriendelijke dank, CG :bier:

P.S. sorry als dit probleem al is behandeld, er is niets bij de zoekfunctie uitgekomen

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ben je toch iets vergeten.

Om de 100% te behalen moet je dit allemaal doen:

Missies

20 Hoofdmissies

23 Zijmissies

12 Bedrijvenmissies

4 Import lijsten

$600,= uitgeven aan Lap dance

50 'ijsjes' verkopen met Distribution

Checkpoint Charlie (Hier moet je dus alle 6 checkpoint races doen. Niet alleen de 1e!)

Collectables

100 Hidden Packages

36 Unique Stunt Bonusses

36 Rampages

12 Robberies

Sub Missions

Vigilante level 12

Taxi Driver 100 Passagiers afzetten

FireFighter Level 12

Paramedic level 12

Pizza Boy Level 10

Challenges

Cone Crazy

PCJ Playground

Test Track

Trial by Dirt

Rifle Range

Chopper Checkpoints

Ocean Beach

Vice Point

Little Haiti

Downtown

Stadium Events

Hotring

Bloodring

Dirtring

Vice Street Racer

Terminal Velocity

Ocean Drive

Border Run

Capital Cruise

Tour!

V.C. Endurance

Top Fun

RC Baron Race

RC Bandit Race

RC Raider Pickup

Kijk hier voor links naar de opdrachten. Wanneer je dit dus niet gedaan hebt heb je nog geen 100%.

Wanneer je dit wel allemaal gedaan hebt en je hebt nog steeds 99% dan heb jij waarschijnlijk gecheat. In sommige gevallen blijft de teller bij 99% haken doordat je gecheat hebt.

Controleer alles nog even goed, misschien kom je er achter dat je iets niet volledig hebt voltooid!

Succes ;)

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

^ juist, alles wat jij hebt genoemd heb ik ook behaald. (sommige dingen was ik vergeten om erbij te zetten lol) maar ik gebruik soms wel een cheat voor health, armor, sunny weather, en heel soms voor wapens. niets meer. dat kan toch geen problemen opleveren?

en jij hebt het over checkpoint charlie, maar op WikiGTA staat:

"Je hoeft Checkpoint Charlie maar één keer te doen voor de 100%"

en zou het nergens anders aan kunnen liggen?

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

^ juist, alles wat jij hebt genoemd heb ik ook behaald. (sommige dingen was ik vergeten om erbij tezetten lol) maar ik gebruik soms wel een cheat voor health, armor, sunny weather, en heel soms voor wapens. niets meer. dat kan toch geen problemen opleveren?

Voor zover ik weet zijn de cheats niet schadelijk, ik heb eens gehoord dat als je gaat cheaten je niet meer alle collectables kan krijgen, dat is dus onzin, jij hebt ze allemaal gewoon. De normale cheats zoals de wapencheats, healthcheats etc. zijn niet schadelijk.

Check je stats in het menu, daar krijg je een overzichtje van wat je gedaan hebt. Bijvoorbeeld:

Robberies 12/12

Misschien ben je wat vergeten en staat er dit:

Robberies: 11/12

Als je ook in je stats niks tegenkomt, dan zou je eventueel je savegame kunnen plaatsen, zodat wij een kijkje kunnen nemen. Al denk ik niet dat we daardoor het probleem kunnen oplossen, maar nooit geschoten is altijd mis.

Link to comment
Delen op andere websites

^ er zijn toch 15 robberies? en ik heb ze alle 15 gedaan, ik heb mijn stats al doorzocht op mogelijkheden maar alles wijst erop dat ik gewoon 100% zou moeten hebben.

en ik speel het op de ps2, dus ik kan het niet uploaden, sorry

en over de cheats, ik hoorde ook dat je dan eventueel sommige collectables niet zou kunnen voltooien, maar ik heb ze allemaal (ik heb dit dubbel gecheckt lol)

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

ok... maar ik denk niet dat het daar aan ligt, maar dan alsnog, wat kan ik hieraan doen?

Ik weet nog toen ik Vice City op de PS2 100% wilde uitspelen. Ik had naar mijn weten alles gehaald (zonder cheats) maar ik bleef ook op 99% hangen. Toen kwam ik er een paar dagen later achter dat ik de 'amunation challenge' nog niet gehaald had. Misschien herinner je je de missie 'The Shootist' nog? In deze missie moest je Phil verslaan met schieten in de amunation. Om de 100% te halen moet je deze challenge later nog eens overdoen. Als je deze challenge start staat er dat je de 30 punten moet verbreken om hem te halen. In werkelijkheid moet je meer dan 45 punten halen om hem te halen. Als je namelijk 30 verbreekt, maar niet 45, komt er geen % bij. Dus ik weet niet of je de 45 punten al gehaald hebt in de 'amunation challenge'? Maar zo niet, dan moet je dit dus nog even doen. :Y

Hopelijk heb je hier wat aan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

haha ja inderdaad, ik begon hem al te knijpen :bier:

het is ook zo iets kleins wat je dan over het hoofd ziet, die shooting range :klap:

maar gelukkig ben ik nu op 100%!

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

heb je cheats gebruikt, want met cheats kan je het volgens mij niet 100% uitspelen! :N

Aan de ene kant heb je hier gelijk in. De meeste cheats zorgen ervoor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Het percentage blijft dan op 99% hangen. Daarnaast zijn er ook cheats die niet meer ongedaan te maken zijn, de cheat die rellen veroorzaakt is daar een voorbeeld van. Vandaar dat het opslaan na het cheaten altijd word afgeraden.

Maar de gewone cheats zoals de cheats voor wapens en health kun je volgens mij gewoon gebruiken zonder dat je spel er last van heeft.

Maar hij heeft het antwoord al..

Link to comment
Delen op andere websites

ja klopt, ik gebruikte hoogstens codes voor armour, health, zonnig weer en soms voor wapens. meer niet. maar nu heb ik al 100% gehaald dus gelukkig :) en cheats zorgen ervoor dat je niet alle 100 packages kan halen, maar die heb ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...