GTAVC Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Ik heb eens gehoord ergens op het forum dat er in de bossen een motorman/biker met een pistool rondloop Zo ja weet iemand waar ik hem kan vinden Reageren
Scooter Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) Niet speciaal in de bossen. Er lopen in de kleine dorpjes zoals Blueberry etc. van die 'bikers' rond. Dat zijn gewoon normale mensen, alleen dragen ze soms een pistool, dat hoeft ook nog niet eens altijd. Zo heb je wel meer vreemde typjes die in SA rondlopen. Zoals mensen in SF die een bord op hun buik dragen met verschillende teksten erop. Maar er loopt niemand in de bossen rond, dus je kunt met een gerust hart rondrijden voordat jij je het lep-lazerus schrikt. Bewerkt: 14 september 2006 door Scooter Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 De meeste mysteries zijn onzin, bedacht door iemand die heel GTA wereld gek wou maken ernaar te gaan zoeken. Bij sommige is dat dus aardig gelukt denk aan Bigfoot. Ik heb wel eens gehoord van een man in het bos en er zijn ook wel eens screenshots opgedoken, maar of het waar is? Nee; ik denk het niet. Als je nog meer info wilt check dan even de zoekmachine. Maar er lopen wel eens verdwaalde mensen rond, eigenlijk onbedoeld, als je iemand uit zijn auto trapt, loopt hij meestal gewoon ergens heen. Bij mij wel eens het bos in. Misschien leuk om te weten: Er is wel een andere man die 's nachts door de bossen jaagt en opzoek is naar onschuldige mensen hij staat beter bekend als: The Panopticon Killer. Ook dit gerucht is waarschijnlijk fake, er zijn hier over al verscheidene topics over gemaakt. Er is ook eens een filmpje gemaakt maar daar is in geknipt en geplakt. Deze beste man bestaat dus ook niet, verwacht dat van geen enkel mysterie. ---- Reageren
DdJDean Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 ik heb wel eens gehoord dat er een kerel rondloopt in de red county met een kettingzaag bij zo'n huis met stambomen ervoor (die ik noooit gevonden heb maarja ) Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 ik heb wel eens gehoord dat er een kerel rondloopt in de red county met een kettingzaag bij zo'n huis met stambomen ervoor (die ik noooit gevonden heb maarja ) Dat is de Panoptican Killer, die waarschijnlijk niet bestaat kijk maar naar de post van Matthijs. Reageren
erterer0 Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Er is wel eens gezecht van zaag geluiden daar, ik dacht dat ik het ook een keer hoorde maar volgensmij was het de auto radio... Maar zijn die geluiden bij een houtzagerij bedrijf niet een beetje logies Reageren
DdJDean Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Er is wel eens gezecht van zaag geluiden daar, ik dacht dat ik het ook een keer hoorde maar volgensmij was het de auto radio... Maar zijn die geluiden bij een houtzagerij bedrijf niet een beetje logies als je in de auto zit met radio aan hoor je de meeste geluiden niet behalve explosies en schieten enzo.. ik heb overigens nooit een zaag daar gehoord Reageren
Little Mister Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Die biker dat is volgens mij gewoon een drugsdealer, daar heb je ze ook van. Ook zo'n ese zoals die Vagos mannetjes, heeft ook een drugsdealer alleen die is eruit gehaald. Reageren
gta dylan Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 bikers rijden overal rond. maar in de bossen?ik denk het niet want ik ben al heel veel in dat bos geweest en nog nooit iets gezien. Reageren
Sunray Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Wel als ik jou was zou ik er niet veel van geloven. Maar van waar heb je het dan gehoord op het forum? Wel inderdaad rijden er wel mensen met geweren op een brommer. Maar in het bos heb ik nooit 1 ontmoet. En je kunt inderdaad screens zo maken. doe die cheat: Rekruteer iedereen:Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up En dan recruut je gewoon iemand pakt een brommer ga naar het bos. Doe de cheat uit hij stapt af en het is net een man met een geweer en een brommer in het bos. Zo kun je iedereen wat wijs maken. Dus ik geloof er niks van als ik jou was zou ik er ook niets van geloven. Reageren
Saint Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 In het bos kom ik eigenlijk nooit iemand of iets tegen. Soms een enkele auto maar meer niet. Mensen met een gun zal je er dus zeker niet tegenkomen. Iets heel anders: Laatst reed ik op het vliegveld van San Fierro rondjes en op een gegeven moment was ik even gestopt en liet ik hem gewoon even staan zonder op pauze te gaan staan. Na ongeveer een minuuut 2 hoorde ik echt het geluid van een kettingzaag (en dat is echt geen verzinsel). Helaas kon ik niets vinden en trok het geluid steeds verder weg. Op het laats was het niet meer hoorbaar. Jammer want als ik iets had gevonden dan had ik er gelijk een pic van gemaakt! Saint Reageren
ikt Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 In het bos kom ik eigenlijk nooit iemand of iets tegen. Soms een enkele auto maar meer niet. Mensen met een gun zal je er dus zeker niet tegenkomen.Iets heel anders: Laatst reed ik op het vliegveld van San Fierro rondjes en op een gegeven moment was ik even gestopt en liet ik hem gewoon even staan zonder op pauze te gaan staan. Na ongeveer een minuuut 2 hoorde ik echt het geluid van een kettingzaag (en dat is echt geen verzinsel). Helaas kon ik niets vinden en trok het geluid steeds verder weg. Op het laats was het niet meer hoorbaar. Jammer want als ik iets had gevonden dan had ik er gelijk een pic van gemaakt! Saint Kan een bug zijn In SA-MP had iemand een bug, dat telkens als hij liep hij geen voetstappen, maar gelach hoorde. Reageren
GTAVC Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Saint[/b] Kan wel kloppe want als je recht op de landins/opstijg baan blijf rijden zonder op te stijgen knal je tege de Panotican Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.