bramboy Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 kan iemand me laten zien hoe je mods bouwt?? >>> Door Matiscus: Welkom op het forum dude. Bij deze stond je topic verkeerd. Maar ik heb het bij deze ook verplaatst naar het goede fora. Kijk in het vervolg wel even goed rond voor je een topic maakt en post. Maar omdat je nieuw bent zie ik dit door de vingers. <<< Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 wat voor mods wil je zien ?? neem ook ff een kijkje in de master tutorial list hier staan heel veel tutorials voer het maaken van mods Reageren
DaBeast Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Je moet zelf weten wat je wilt maken. Zoals texture mods (de stenen (of andere materials) van een object in GTA veranderen), Car mods (een auto maken en vervangen in GTA), Mission mods (zelf leuke missies maken), enzovoort, enzovoort. Om je bij je keuze te helpen, geef ik een link naar de [ik wil leren modden-topic], ook kan [De GTAGames Modding FAQ] handig zijn. ik hoop dat dit een beetje helpt. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
bramboy Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 dorpje en cars.maar ik heb niets om het te maken. dus kan iemand wat zeggen wat ik nodig heb. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 dorpje en cars.maar ik heb niets om het te maken.dus kan iemand wat zeggen wat ik nodig heb. Zelfstandigheid, dat heb je niet echt zo te zien, dus forget it. Even om mijn post geldig te maken: Om sa te modden heb je het volgende nodig: - 3d studio max 7 - txd workshop - img - (eventueel) med - San andreas zelf - Kams scripts Laat nu eens wat van je zelfstandigheid zien, en post je volgende probleem pas als je er echt niet uitkomt, en als je het hele forum hebt rondgeneust. Bij de vraag waar download ik 3d studio 7 word ik bijv boos . Bradley H. (official GTAForum pwner) Reageren
bramboy Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 geen sa, maar vc Reageren
bramboy Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 en waar kan je dat krijgen: - 3d studio max 7 - txd workshop - img - (eventueel) med - San andreas zelf(het is vice city) - Kams scripts Reageren
Puma Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Google is your best friend. Edit: GtaForum ook btw >>"zoeken"<<<. Bewerkt: 17 september 2006 door Puma Reageren
bramboy Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 ja misschien heb ik er wat aan maar 3ds max heb ik nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.