Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

wie zou vvoor mij 3eilanden kunnen maken met eeen heeeeeeeeeeeeellll mooi groot vliegveld met alle vliegtuigen ik vraag dit omdat ik zelf nie kan modden

groetjes gta-man2 :cya:

Geplaatst:
wie zou vvoor mij 3eilanden kunnen maken met eeen heeeeeeeeeeeeellll mooi groot vliegveld met alle vliegtuigen ik vraag dit omdat ik zelf nie kan modden

groetjes gta-man2 :cya:

Uhm, denk je ou echt dat er daadwerkelijk iemand is die zomaar 3 grote eilanden gaat maken met een vliegveld, wtf ? En als we die maken wat ga je er dan in godsnaam mee doen ? De honderdduizend-miljoenste SA\VC TC oprichten die toch dan weer dood gaat ? Daarnaast kan je zelf niet eens modden dus wat ben je in hemelsgodsnaam van plan ?

Geplaatst:

hey hou het ff netjes ik vraag het alleen als je het niet wil plaat dan niks

Geplaatst:

Net zoals het topic over de jetpack en de Hydra moeten we helaas constateren dat de topicstarter té weinig verstand heeft van modden om hem met succes te kunnen helpen. Dat geeft niets, want ook ik snap er niets van hoor gta-man2 :D , maar het topic open houden heeft niet zoveel zin, aangezien niemand voor een ander 3 eilanden met een vliegveld gaat maken. Closed.....

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...