Froop Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) Ik verveelde me, en ben toen wat gaan experimenteren. Bewerkt: 14 september 2006 door Froop Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Ziet er weer puik uit dat expirimenteren van jou. Ik vind hem er op het eerste gezicht er goed uitzien, de linkerkand van je sig vind ik er het best uitzien. Ik zie wat splatter brushes zitten, en waarschijnlijk een deel van een wallpaper. Al met al een mooi geheel. De rechterkant vind ik iets minder, vooral de vele zwarte, lege plekken vind ik niet mooi. Ik zou als ik jou was hem iets meer opvullen met de style van je linkerkant, ik denk dat, dat er beter uit zou zien. Voor mij waarschijnlijk wel. Misschien kun je nog wat smudgen en de opacity (heel) laag zetten. (?) Zodat er nog wat kleuren in voorkomen, in plaats van wat saaie het zwart. Je kan natuurlijk ook op wat andere manieren een beetje kleur toevoegen. De extra lijnen om de gitarist zijn mooi, het geeft een leuk effect. Al had ikzelf voor een andere kleur gekozen, ik denk dat ik voor de kleur van zijn jasje had gekozen. Maar het is net wat je mooi vind. Misschien is oranje ook wel mooi zo, rood valt iets minder op. Tot slot vind ik je tekst wel mooi verwerkt zo schuin, het valt niet teveel op. Al met al een mooi sig, je moet maar door gaan met expirimenteren. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Ik heb iets te zeggen: Ik vind hem maar een beetje donker. Maar voor de rest is ie keurig! Reageren
Ferre Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Keurig, ik ga voor v2. Alleen rechts met die splatter zou het naar mijn idee mooier zijn geweest als je hetzelfde deed/zelfde effect als rechtsboven. 80% Reageren
Froop Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Er zit helemaal geen splatter in, maar bedankt voor de reacties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.