Jump to content

gta sa spelen zonder codes

welk wapen is beter tec9 of micro SMG  

25 leden hebben gestemd

1. 1. welk wapen is beter tec9 of micro SMG

• tec9
      4
    • micro SMG
      17
    • even sterk
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

hooi

ik probeer gta te spelen zonder codes maar ik heb best vele kogels en wapens nodig en sommige wapens ligge op een dak van een gabouw hoe kom je hier op want het is te hoog om via een auto erop te klimmen

en helikopters kan ik nergens vinden

wie heeft er tips sugesties om die wapens toch te halen

alvast bedankt

Geplaatst:

Ik weet niet hoe ver jij bent met je ´Storyline´, maar wanneer je op SF het vliegveld op rijdt, kan je wel een heli vinden. Namelijk de Maverick. Hier heb ik nog wel een kaartje met alle Maverick's:

- http://nl.wikigta.org/index.php/Maverick_l..._San_Andreas%29

Als je in LS kijkt, zie je ook dat op een rond/ovaal gebouw, ook een heli staat. Je loopt er niet op met trappen, maar je moet de ingang even opzoeken, dan kom je meteen op het dak uit.

Succes. ;)

Geplaatst:

jah dat gebouw ken ik wel ik heb gta met codes al uitgespeeld

maar op het kaartje van je staat dat de helicopter er staat aan de hand van voorderingen met de flyschool

ik weet niet of dat zo is of dergelijke

maar toch bedankt ik probeer het ander met vliegtuigen ensow maar das best lastig door de gebouwen ensow

Geplaatst:

Ik weet niet hoever je in het spel bent maar in het begin is het inderdaad moeilijk om helikopters en dergelijke te krijgen. Nadat je de vliegschool hebt afgerond zijn alle vliegende voertuigen wel beschikbaar. Dan kan je natuurlijk makkelijk met een helikopter op de betreffende daken komen. Als je niet weet waar een voertuig spawnt moet je naar de Voertuigen pagina gaan, je klikt dan op een voertuig. Daarna zoek je 'Vindplaats' op, klik dan op de 'Klik' en je zult zien waar het voertuig spawnt. Blijf even op een bolletje staan om te kijken vanaf wanneer dat voertuig beschikbaar is.

De meeste wapens zijn wel verkrijgbaar zonder cheats of helikopters. Vaak zijn er meerdere mogelijkheden om een wapen te krijgen. Bijvoorbeeld door een stunt. Je kunt bijvoorbeeld een Packer pakken, deze zet je dan voor een dak. Je steelt ook een moter, met de moter rijd je de Packer dan op en jump je op het dak. Meestal is zo'n methode niet nodig. Wanneer je CJ veel traint zal hij erg hoog kunnen springen, je zal dus doorop shift te drukken omhoog springen en je aan iets vast pakken. Je kan je bijvoorbeeld aan zonneschermen of dergelijke dingen voor winkeltjes omhoog trekken. Kijk erg goed om je heen en je vind meestal wel een mogelijkheid om op het dak te komen.

Je hoeft natuurlijk niet alleen de wapens te pakken die op daken liggen er zijn genoeg wapens die je gewoon lopend kan krijgen. Kijk eens op de Wikigta.org Wapen pagina. Blijf even op het bolletje staan om te zien wat voor wapen het is.

Daarnaast kan je ook nog even naar Ammunation gaan, daar kan je wapens tegen een prijs kopen. Het kost misschien wat maar je hebt het wel even en het bespaard je zoekwerk.

Veel succes!

Geplaatst:
jah dat gebouw ken ik wel ik heb gta met codes al uitgespeeld

maar op het kaartje van je staat dat de helicopter er staat aan de hand van voorderingen met de flyschool

ik weet niet of dat zo is of dergelijke

maar toch bedankt ik probeer het ander met vliegtuigen ensow maar das best lastig door de gebouwen ensow

Het betekend dat de Maverick er staat, afhankelijk van hoe ver je bent met de ´flightschool´. Dus moet je eerst wat dingen op de flightschool hebben gehaald voordat hij er zal staan.

Btw: Met een Dodo, kan je vrij langzaam vliegen. En op kleine stukjes landen. Ik zou je dat aanraden, of desnoods spring je gewoon vlak boven het punt waar je wilt komen.

Succes!

Geplaatst:

okej thanks

het was me al opgevalle dat zn vrachtwage waar auto's opkunne handig is om naar boten te sppringen ensow

maar ik ga eerst de pray tecs doen of hoe het ook heet dat je grove street families moet spuiten op paarse oranje en groene tekst want dan krijg je wapens als je er 100 heb ik heb er nu 25 :puh:

Geplaatst:

Wees creatief, er zijn zoveel manieren om wapens te krijgen. Je kan als eerst natuurlijk op het kaartje van WikiGTA kijken. Vooral in en om Grove St. kun je veel wapens vinden. Ook hebben de gangs alstijd wel wat wapens ze zijn meestal uitgerust met een Tec-9 als je bijvoorbeeld een paar Ballas doodrijd heb je zo weer wat wapens.

Daarnaast kun je ook een gangwar starten, bij de 2e of 3e wave gebruiken je tegenstanders meestal de zware wapens zoals MP5, en de AK-47.

Ook kun je natuurlijk nog even langs de amunation gaan; daar zijn ook wel wat wapens te koop. In het begin van het spel nog niet echt de zware, maar een minder zware zoals een Tec-9 bevalt ook goed.

Geplaatst: (bewerkt)

jah maar ik ebn nog relatief in het begin van het spel dus het meest ekan nog niet maar gangs doodrijden is idd een goede manier ik gebruik hem vaak maar ik heb een vraagje welk wapen is sterker tec9 of micro mp5

Bewerkt: door alwin92
jah maar ik ebn nog relatief in het begin van het spel dus het meest ekan nog niet maar gangs doodrijden is idd een goede manier ik gebruik hem vaak maar ik heb een vraagje welk wapen is sterker tec9 of micro smg

Van de Sub Machine Guns is de Tec-9 het slapste en de MP5 het sterkste, de Micro-MP5 zit er tussen in :).

Voorbeelden van de Sub Machine Guns:

(Van WikiGTA)

Tec-9:

Sa_weap_teg9.gif

-Vindplaats-

Micro-MP5:

Sa_weap_uzi.gif

-Vindplaats-

MP5:

Sa_weap_mp5.gif

-Vindplaats-

---

Voor het gehele overzicht kijk je hier :).

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

okej zoiets vermoede ik al :) dat het ingedeeld was op sterkte maar ik wilde het voor de zekerheid nog ff weten :puh: dankje voor de info ensow

Geplaatst:
Van de Sub Machine Guns is de Tec-9 het slapste en de MP5 het sterkste, de Micro-MP5 zit er tussen in :).

Let er wel op als je weaponskill hitman bereikt, kan je met 2 wapens tegelijk met de micro-MP5 en de Tec-9 schieten. (deze wapens zijn met 1 hand te bedienen). Met de Mp5 niet (daar heb je 2 handen voor nodig).

Geplaatst:

volgens mij vergis je je hoor want op het plaatje met bijschrift Mp5 heeft CJ wel degelijk 2 geweren vast

en ik heb op een andere save ook 2 geweren met hitman dus ik denk dat je je vergist hoor

volgens mij vergis je je hoor want op het plaatje met bijschrift Mp5 heeft CJ wel degelijk 2 geweren vast

en ik heb op een andere save ook 2 geweren met hitman dus ik denk dat je je vergist hoor

Neen, van de MP5 kun je er eigenlijk geen 2 dragen. Op het Plaatje wat je ziet heeft Wauzie de 2 Weapon Mod aan staan. Ook zie je dat CJ Blank is, dit is ook een Mod :). Normaal kun je dus Geen twee MP5's dragen.

Bewerkt: door ASPHALT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...