Talietje Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 kan je op ne site alle kleren van gta san andreas zien dat je niet telkens in een winkel moet gaan kijken en ik wil graag andere kleren maken die helemaal niet in dat spel zitten kan ik dat ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 kan je op ne site alle kleren van gta san andreas zien dat je niet telkens in een winkel moet gaan kijkenen ik wil graag andere kleren maken die helemaal niet in dat spel zitten kan ik dat ? Nee, voor zover ik weet kan je ze niet zien, ik weet eensite waar enkel de naam te zien is. Het is verder een goed idee zoiets, ik heb al een keer dit verzoek gevraagd in het 'Ideeëntopic' van WikiGta, daar is helaas geen gehoor aangegeven, dus ik kan het nog een keer proberen. Maar je zult toch echt zelf moeten kijken wat voor kleren het zijn, meestal kan dat wel aan de hand van de naam. Verder kan je wel zelf kleren maken, er zijn al heel wat gemaakt. Daarvoor verwijs ik je door naar het modding forum, daar word je ongetwijfeld geholpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.