Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

iik heb alle cj missies al gedaan en ben nu bezeg met die pimp mzaar nu belt cesar mij op en dan ga ik naar het punt waar je moet zijn maar dan zegt die "you steal 0$ of the courrier wat moet ik doen?

thanks in advance

Geplaatst:

met jou kar tegen die koerier zn kar aanhengsten zodat er geld uit valt, en op die manier ken je geld verdienen. Wanneer er weer 's geld vervoerd wordt wa je op die manier ken jatte belt C. je op en ken je positief of negatief reageren.

Geplaatst:

is een side missie ik heb het 1 x geprobeerd ik Ceasar zei " they using bikes Cj" dus ik d8 ooh fietsiess maja toen kwam ik daar met me pickup kon ik achter een crosser aan gaan door de bergen toen had ik het maar opgegeven en geld had ik niet meer nodig dus had verder die missies geskipt

Geplaatst:
okee man relax dank je wel

Die 2x per week doen om extra geld binnen te halen. Ik weet niet of je hem 1x gedaan moet hebben om 100% te halen.

Zover ik me kan herinneren zijn er 2 verschillende, 1 waarbij hij zegt dat ze op bikes rijden, bij de andere zegt hij dat niet.

Geplaatst:

Ik vond dat maar irritant steeds, drukte steeds op negatief.. omdat ik bezig was Geld heb ik zat :puh:

Geplaatst:

:o hoe komen jullie aan zoveel cash wil bij mij maar niet opschieten <_<

Geplaatst:
:o hoe komen jullie aan zoveel cash wil bij mij maar niet opschieten <_<

bijv. brandweer-missie en dan gokken op het winnende paard.

• 10 maanden later...
Geplaatst:
waar lopen die drugs dealers dan vaak?

In Los Santos meestal.

En dan gewoon in alle wijken bijvoorbeeld ''Ganton'' waar CJ's House staat.

In alle ''Gangster'' wijken dus.

En waarom ''Bump'' je zo'n oud topic. :?

Gebruik zoekfunctie.

Slot.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...