Jump to content

Spawn trainer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik heb een tijd lang een programma gehad waar je alles mee kon met San Andreas. Auto's spwanen je lokatie veranderen, je wapens, en nog veel meer.

Maar ik heb het ooit verwijderd. Maar nu heb ik het weer nodig, weet iemand wat ik bedoel? of iets dat erop lijkt?

Alvast bedankt!

Geplaatst:
Hallo

Ik heb een tijd lang een programma gehad waar je alles mee kon met San Andreas. Auto's spwanen je lokatie veranderen, je wapens, en nog veel meer.

Maar ik heb het ooit verwijderd. Maar nu heb ik het weer nodig, weet iemand wat ik bedoel? of iets dat erop lijkt?

Alvast bedankt!

Dit moet de n00bmode zijn die je bedoeld. Al die functies zoals auto's spwanen, wapens kiezen, en van plek veranderen komen overeen met de opties in de n00bmode. De n00bmode is >hier< te downloaden, je moet je wel eerst even inloggen/registreren. Vergeet overigens geen back-ups te maken, van bijvoorbeeld de savegames. De meeste mensen vergeten dat, en zitten later met allemaal fouten. Veel plezier met spelen!

Geplaatst:

ook moet je als je de n00bmode installeert, een nieuw spel starten, de opgeslagen bestanden werken niet meer, en doe ook zeker hetgeen -Matthijs- zegt, altijd backups maken

Geplaatst:

heb je wel een nieuwe game opgestart ipv een opgeslagen spel?

anders zou ik de originele bestanden eens terugzetten, en dan eens opnieuw installeren.

als je de originele bestanden niet hebt, moet je het eens aan iemand van het forum vragen om ze om ze je te pm'en

Geplaatst:
heb je wel een nieuwe game opgestart ipv een opgeslagen spel?

anders zou ik de originele bestanden eens terugzetten, en dan eens opnieuw installeren.

als je de originele bestanden niet hebt, moet je het eens aan iemand van het forum vragen om ze om ze je te pm'en

Oke, alvast bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...