Jump to content

game gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik zoek een soort game dat lijkt op gta.

want ik heb gta san andreas nou wel een keer gezien en aangezien de nieuwe delen niet op de pc te spelen zijn, zoek ik een ander soort spel.

Geplaatst:

op de pc is niet veel free-roaming

probeer The godfather eens, mooi spel, maar dat was het volgens mij een beetje

of je koopt binnenkort just cause, meer weet ik niet

Geplaatst:

Misschien was het handig geweest om even te zoeken naar een vergelijkbaar topic? Er is namelijk een algemeen topic voor dit soort dingen ;)http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=33564 . Maar om toch niet volledig nutteloos te posten raad ik je naast the godfather ook True Crime aan. Bedenk wel dat deze games lang niet zo goed en boeiend zijn als GTA, een van de weinige echt goeie GTA-klonen is Saints Row, maar die is Xbox 360 exclusief...

Nog veel succes met zoeken naar andere games!

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik voor the godfather of just cause gaan :*D The godfather heb ik hier screens The Godfather screens als je van deze stijl houd als je echt een game wil wat veel weg heeft en veel mogelijkheden heeft zou ik voor Just Cause gaan die komt eind deze maand september uit voor bijna alle platformen! :D kijk even in dit topic van mij daar staat een demo die je kunt downloaden en veel informatie en wat screens ;)Just cause topic

Geplaatst:

Gave games die er wel een beetje op lijken :

True crime: New york city, Wel wat veel bugs

The godfather, De game is wel lollig als je de film gezien hebt maar het verveelde snel

Just cause, vandaag uitgekomen maar het lijkt een erg gaaf spel te zijn

Saints row, GTA Kloon voorals je een XBOX360 bezit.

Misschien kun je ook voor een paar euro GTA VC kopen als je die nog niet hebt :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...