PSPfreaker Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 hallo allemaal, ik ben sinds een paar dagen een beetje aan het klooien met HTML. Nu heb ik een layout gameekt en wat pagina's. Maar nu zie ik op de Home pagina en op nog wat andere, allemaal chinese tekens . Weet er iemand hoe ik die wegkrijg. hier is mijn site: Klik Hopelijk kunnen jullie me helpen. Cya Reageren
ikt Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Hier is het normaal... Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2006 owja, hier is het ook net goed. Bedankt. Maar even een bijkomende vraag: Hoe centreer ik die site? Dat hij mooi in het midden komt te staan? Reageren
SWYV Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 HTML coding van center? <center> ...</center> ?? Reageren
Follow Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) Over Chinese tekens gesproken... T┤Û╝ÿÊûóÎ↕1~,¬▒30w┘ Wel bij IPB lukt het niet (Zie hierboven), maar bij msn... Stap 1: Druk op de LINKER alt toets. Stap 2: Bij Numpad (Rechts op de toestenbord) typ je wat cijfers. Voorbeeld: 123651646215412465 NIET 789! En als je dat doet, tadaaa, Chinese tekens :) Makkelijk wel, als je het snapt, heeft een paar keer oefening nodig.. Bewerkt: 14 september 2006 door Follow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.