ik zib it Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 hee halloo kheb ff een vraagje welk spel is beter halo combat evolved of halo2 alvast bedankt Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ja dat kan je het beste zelf bepalen ik heb alleen Halo combat evolved vind het een hartstike leuk spel van halo 2 weet ik weinig van.. als ik jou was zou ik even onder google afbeeldingen kijken dan kun je de screens zien wat jij het leukste vind Reageren
Maarten!! Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 halo 2 natuurrlijk het is gewoon bijna alle zelfde wapens zitten erin en de missies zijjn beter en je speelt meer personages Reageren
Dikbuik Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 ik heb halo combat evolved maar eventjes gespeelt en 2 best lang en mij ik vind halo 2 leuker. wel heb ik alleen maar multiplayer gedaan dus van singeplayer etc weet ik niets van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.