WATTE Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Hee... Ik ben bezig met GTA 3 en ben nu bezig met de missie: a drop in the ocean als ik het goed heb. Maar mij lukt het niet om het gedaan te krijgen. Aanvraag: Je naam: WATTE Missie: a drop in the ocean Cheats: mag SaveGame: Klik Alvast bedankt! Greetz, WATTE Reageren
VforV Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) A Drop in the Ocean - Mission Passed! Ik heb geen cheats, mods of trainers gebruikt. Je hebt nu toegang tot Shoreside Vale! Beloning: - $10.000 - Toegang tot Shoreside Vale. Weetje: Het vliegtuig dat je hier ziet is de 'Dead Dodo'. Deze heeft normale vleugels. Van de bestuurbare Dodo die op het vliegveld in Shoreside Vale staat zijn de vleugels ingekort (onbekend waarom). Ik heb de savegame voor je ingepakt in een .RAR file. Vooraleer je de savegame in je GTA III Userfiles map plaatst moet je deze eerst uitpakken met WinRar. De savegame vind je in de bijlage. Plaats de volgende keer wel je savegame aanvraag in het Savegame Aanvraag Topic in plaats van een apart topic aan te maken . Succes met de volgende missies! GTA3sf8.rar Bewerkt: 14 september 2006 door VforV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.