tonio Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik heb nu een paar huizen gekocht en de ene is 20000 en die andere is 10000 krijg je dan wat exstra's als het huis duurder is ofzo? Reageren
killerbee Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 dan ziet het huis er gewoon mooier en groter uit dan andere als je een krot koopt is ie goedkoper dan een luxe villa hotel kamers kosten allemaal 6000 dollar geloof ik Reageren
nickdezot Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 wat kan je allemaal kopen in los santos? Reageren
tonio Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2004 maar krijg je in somige huisen ook een helikopter ofzo op het dak? Reageren
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 in los santos nog niet , san fierro ook niet maar lv geloof ik wel Reageren
BrokenTable Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 in los santos nog niet , san fierro ook niet maar lv geloof ik wel Dat wordt dat tijd om te verhuizen. De SA is te groot voor een auto of een motor. Reageren
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 in los santos nog niet , san fierro ook niet maar lv geloof ik wel Dat wordt dat tijd om te verhuizen. De SA is te groot voor een auto of een motor. Wat bedoel je daarmee :huh: Reageren
Revan Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Heeft iemand een huis gekocht die 45000 waard was?? Heb ooit zien staan maar had niet genoeg geld maar nu weet i kniet waar ik die gezien heb :unsure: Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Heeft iemand een huis gekocht die 45000 waard was?? Heb ooit zien staan maar had niet genoeg geld maar nu weet i kniet waar ik die gezien heb :unsure: Dat is volgens mij een huis in de boerendorpjes. Koop gewoon het huis in Mulholland .... $120.000 B) Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 in los santos nog niet , san fierro ook niet maar lv geloof ik wel Dat wordt dat tijd om te verhuizen. De SA is te groot voor een auto of een motor. Wat bedoel je daarmee :huh: Virtueel verhuizen van SF naar LV :-) Ik had LV nog niet geunlocked, maar wel bijna. Nu wat missies in LV doen en dan een huis met een heli kopen, is wel zo makkelijk om snel overal te komen. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) Heeft iemand een huis gekocht die 45000 waard was?? Heb ooit zien staan maar had niet genoeg geld maar nu weet i kniet waar ik die gezien heb :unsure: Dat is volgens mij een huis in de boerendorpjes. Koop gewoon het huis in Mulholland .... $120.000 B) De afwerking binnen vond ik wel wat tegenvallen voor een huis van 120.000. Maarja, hij staat wel in Mulholland, dat is ook wat waard natuurlijk. Wel jammer dat veel safehouses hetzelfde interieur hebben. Een krot (10.000) in het dorpje schuinboven Dillmore heeft dezelfde indeling als het huis in Dillmore zelf van 40.000 Bewerkt: 5 november 2004 door BrokenTable Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 in los santos nog niet , san fierro ook niet maar lv geloof ik wel Dat wordt dat tijd om te verhuizen. De SA is te groot voor een auto of een motor. Wat bedoel je daarmee :huh: Virtueel verhuizen van SF naar LV :-) Ik had LV nog niet geunlocked, maar wel bijna. Nu wat missies in LV doen en dan een huis met een heli kopen, is wel zo makkelijk om snel overal te komen. Edit knopje gebruiken Welk huis in Las Venturas heeft een Helikopter Platform dan? :huh: Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) Een mansion , Moet je fftjes verder komen met de verhaallijn.. Vlak bij Vinewood als ik me niet vergis. Bewerkt: 5 november 2004 door Revan Reageren
ro18 Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik heb nu een paar huizen gekocht en de ene is 20000 en die andere is 10000 krijg je dan wat exstra's als het huis duurder is ofzo? als je het spel bijna hebt uitgespeelt krijg je die mansion, mega groot van binnen je hebt zelfs je eigen sportzaal om te trainen en je krijgt er een cart wagen bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.