knifeblade Geplaatst: 25 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2004 hoi ik kan de landsalker nie vinden bij gta vice city bij de lijst bij de garage sunshine kan iemand mij vertellen waar die staat ik heb bijna overal gezocht <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2004 Die auto rijd overal volgensmij rond over de drukke wegen. Hij is makkelijk te vinden. Het is die Landrover achtige auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2004 Ik vind hem moeilijk te vinden! Duurde lang! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 bij mij reed er zo juist een langs :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 Ja? ik had hem toen ik door de politie werd gearesteerd! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 Hahahaha...wat moeilijk allemaal.. hij staat ook op Starfish Iland...als je van het 1e eiland komt ga je eerste weg rechts...en dan is het als het goed is het 3e huis......met zo'n grote parkeerplaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2004 O, wist ik niet eens! Op Starfish Island staan veel coole auto's, bij shunshine auto's had ik de meeste moeite om te Esperanto te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2004 JAh..kan wel..maar ik had moeite met die Virgo.. trouwens...weten jullie dat er in het echt ook een auto is die ook virgo heet.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2004 Bedoelt hij niet de Knife niet de Sandking? die in de sunshine auto´s staat? daar voor moet je eerst bepaalde auto´s brengen naar de garages achter sunshine autos! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos Geplaatst: 13 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2004 JAh..kan wel..maar ik had moeite met die Virgo..trouwens...weten jullie dat er in het echt ook een auto is die ook virgo heet.? alle auto's van vice city bestaan maar ze hebben wel een andere naam die kun je zien als je de nederlandse versie download mod bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 23 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2004 heej..ik had juist moeite met die irri stallion...die zijn bestwel moeilijk te vinde nie waar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 ik had nergens problemen mee.....ik kreeg het zso voorelkaar......... maar opzich is het wel een ingewikkelde missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy vercetti Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 Ik zoek bij de linker ijland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 De sentinel kon ik makkelijk vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2004 Wahahah...jah die staat binne sunshine auto's Maar bestaan alle auto's in vice city echt? Mag dat dan wel...is dat niet reclame ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.