derk_c Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ik heb een nieuw eiland in San Andreas gezet, alleen wordt deze niet aan gegeven op de kaart en radar.. hoe kan ik er voor zorgen dat dit eiland wel te zien is ? Reageren
Joriz Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Indien er een apart radar bij deze mod zit kan je deze ook installeren. Indien dat niet zo is dien je de textures van het radar aan te passen met een teken programma en een IMG/TXD editor. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) =) Daarop klikken dus en zelf een map erbij maken met paint photoshop enz.. Maar geloof me et is een rag werk.. Bewerkt: 15 september 2006 door kaaspizza Reageren
derk_c Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 =) Daarop klikken dus en zelf een map erbij maken met paint photoshop enz.. Maar geloof me et is een rag werk.. Hoe bedoel je : zelf een map erbij maken? Ik snpa niet helemaal wat je bedoeld.. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) Waarschijnlijk heeft de maker van de mod er geen Map bij gemaakt. Dit betekent dat die er dus nog niet is, en GTA heeft neit de functie dat die zelf van het landschap een map erbij maakt. Je zult die dus zelf moeten maken, wat een ontiegelijk rotwerk is. Je moet via de Tool 'Txd Workshop' het bestand HUD.txd openen die zich in de map models bevind. dan elk stukje map exporteren en die aanpassen met paint, photoshop enz. Helaas bestaat de map neit uit 1 groot plaatje maar uit 50 losse plaatjes ofzo Erg veel werk dus... Welkom @ het forum trouwens Bewerkt: 15 september 2006 door kaaspizza Reageren
derk_c Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Als ik de hud.txd open in txd workshop, zie ik geen stukje land kaart ofzo.. maar ik zie alleen icoontjes van de missie's, winkels e.d. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) De radar zit in GTA3.IMG onder de naam radar(nummer).txd. Bewerkt: 15 september 2006 door Ice Cold Killa Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Je hebt gelijk ICK.. Sorry derk voor foute informatie, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.