Jump to content

dansen op het strand

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij een missie van og loc moet je in het begin op het strand dansen alleen er staan onderin geen tekens meer hoe kan dat :N

Geplaatst: (bewerkt)
Bij een missie van og loc moet je in het begin op het strand dansen alleen er staan onderin geen tekens meer hoe kan dat :N

Deze tekenszijn idd niet goed te zien, maar ze zijn er wel.

Probeer de brightness anders iets lager te zetten.

Bewerkt: door san_andreas
Geplaatst:

Deze tekenszijn idd niet goed te zien, maar ze zijn er wel.

Probeer de brightness anders iets lager te zetten.

Heb je ook iets van mods gebruikt? Goede grafische kaart e.d.? Anders post je even je savegame, kijk ik of ik ze wel kan zien. En hem eventueel voor je halen :).

Geplaatst:

ja ik heb wel een mod gebruikt dat alle eilanden open zijn maar ik weet niet of het werkt als ik me save game plaats want ik heb v2.0 en volgens mij doet ie het dan nie meer:? trouwens de brightness lager zetten werkt nie maar tog bedankt

Geplaatst:
ja ik heb wel een mod gebruikt dat alle eilanden open zijn maar ik weet niet of het werkt als ik me save game plaats want ik heb v2.0 en volgens mij doet ie het dan nie meer:? trouwens de brightness lager zetten werkt nie maar tog bedankt

Opzich hoeft het niet aan de mod te liggen, ik denk eerder dat je niet alle instellingen goed hebt staan. Ga eens naar Options > Display setup. Kijk nu achter Radar mode staat: Map & Blips. Is dit niet het geval stel het dan even in. Kijk ook of de Hud mode en de Legend aan zijn. Als je dit gewoon allemaal wel hebt aanstaan, zou het aan je mods kunnen liggen. Heb je trouwens de missie Cesar Vialpando ook gedaan? Daar moet je hetzelfde doen; zo ja, had je toen ook mods?

En je savegame kan je gerust plaatsen, wij doen zowel V1 als V2 dus dat zal geen probleem zijn.

Geplaatst:

nou in opties staat alles goed dus dat zou et dan nie zijn als je die missie bedoeld met dat lowriden daar dee die het wel en daar had ik die mod ook gebruikt dus beetje raar maar ik zet mijn savegame er wel ff bij dan

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

Ich will

Helaas maar mijn San Andreas Versie 1 en mijn versie 2 kunenn allebei jou savegame niet inladen. Je hebt dus een mod gebruikt die bij mij onbekend is waardoor ik het niet kan zien. :N

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
Ich will

Helaas maar mijn San Andreas Versie 1 en mijn versie 2 kunenn allebei jou savegame niet inladen. Je hebt dus een mod gebruikt die bij mij onbekend is waardoor ik het niet kan zien. :N

Dan is de oorzaak nu wel duidelijk. Door de mod kun je die missie niet spelen, ik raad je aan die mod te verwijderen. Lukt je dat niet, dan kan je San Andreas wel even opniew instaleren, dat is een kleine moeite. Verwijder de huidige savegame ook maar, ik denk niet dat hij dan nog bruikbaar is, het zou ook kunnen dat die dat wel is. Dat moet je dan maar even proberen. Ik heb in ieder geval wel een savegame voor je waar je de missie kan doen waar je gebleven was. Je kan hem >hier< downloaden, en hij is voor V2 dus je kan hem gebruiken.

Geplaatst:

Hey hallo, beetje domme post misschien hoor... maar als ik ga dansen dan beweegt CJ niet :?

ik doe dat met de Numpad, met de Lowriders werkt het wel gewoon

Geplaatst:

Ik kan je wel even een handje op weg helpen, want het is niet zo heel moeilijk, maar je moet natuurlijk wel even weten hoe het precies in zijn werk gaat. Bij het lowriden in de missie: 'Cesar Vialpando' moet je het Numpad gebruiken, omdat je daar ook linksboven/rechtsboven/linksonder/rechtsonder moet gebruiken en bij het dansen heb je die natuurlijk niet nodig, want hoe kan je naar rechtboven dansen of wat dan ook.

Je moet bij het dansen in de missie: 'Life's a Beach' de pijltje gebruiken je vindt ze aan de linkerkant van het Numpad waardoor je dus gewoon CJ kan laten bewegen. Je hebt minimaal 2500 punten nodig dus ik wens je veel succes bij het behalen van de missie. Mocht er naast dit ook nog wat zijn; zeg het dan maar gerust hoor. Veel plezier en succes bij de missie. :cya:

• 3 maanden later...
Geplaatst:
Ik kan je wel even een handje op weg helpen, want het is niet zo heel moeilijk, maar je moet natuurlijk wel even weten hoe het precies in zijn werk gaat. Bij het lowriden in de missie: 'Cesar Vialpando' moet je het Numpad gebruiken, omdat je daar ook linksboven/rechtsboven/linksonder/rechtsonder moet gebruiken en bij het dansen heb je die natuurlijk niet nodig, want hoe kan je naar rechtboven dansen of wat dan ook.

Je moet bij het dansen in de missie: 'Life's a Beach' de pijltje gebruiken je vindt ze aan de linkerkant van het Numpad waardoor je dus gewoon CJ kan laten bewegen. Je hebt minimaal 2500 punten nodig dus ik wens je veel succes bij het behalen van de missie. Mocht er naast dit ook nog wat zijn; zeg het dan maar gerust hoor. Veel plezier en succes bij de missie. :cya:

Ik heb het spel op de PC en zit ook vast bij die missie, als ik in da rood gaan zegt de dj iets ik antwoord positief en die vraagt of ik ni wil danse en dan gebeurt er niets, geen pijltjes, niets. En ik kan ni eens danse als ik op de nummerkes druk.

PS: waar moet je die save game zette als je die wilt spele en wat is een mod?

Geplaatst:

Ik heb het spel op de PC en zit ook vast bij die missie, als ik in da rood gaan zegt de dj iets ik antwoord positief en die vraagt of ik ni wil danse en dan gebeurt er niets, geen pijltjes, niets. En ik kan ni eens danse als ik op de nummerkes druk.

PS: waar moet je die save game zette als je die wilt spele en wat is een mod?

Zodra je het strand opkomt moet je naar dat meisje lopen, ze vraagt wat en jij antwoordt dan positief. Dat doe je ook allemaal, maar dan wordt jou weer wat gevraagd maar word er geen melding gegeven van positief of negatief reageren, misschien wacht je daar op maar dat hoeft niet. Je moet gewoon weer positief antwoorden. Uiteindelijk komen de pijltjes, en begint de muziek. Als het niet wil, 'ram' dan net zo vaak op positief reageren tot het wel lukt. Als het dan gelukt is, en misschien was dat ook al wel bij jou dat kan ik niet echt opmaken uit je tekst. Maar dan moet je met de Numlock toetsen dansen, dus niet met je pijltjes toetsen. Je Numlock toetsen zitten helemaal aan de rechterkant van je toetsenbord.

Een savegame plaats je in de GTA San Andreas User Files, te vinden in de map; Mijn Documenten. Hier plaats je ook alle andere dingen zoals je eigen muziek, ook worden hier alle je gemaakt foto's met de camera opgeslagen.

En tot slot, een mod is zeg maar iets om het spel leuker te maken. Je kan bijvoorbeeld een nieuwe auto downloaden, of een nieuw eiland. Dat heet een 'mod'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...