gammie_ Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ik heb me geregistreert op Playstation2.com en heb een welkoms cd ontvangen de Bonus demo11 (you).. Maar ik kan dus filmpjes van games bekijken en sommigen kun je spelen zoals eye Toy maar dan staat er dat je zo'n cameraatje nodig hebt nou vroeg ik me dus af of iemand deze cd ook heeft en of je dan zo'n cameraatje nodig hebt voor de ps2 en of je dan gewoon eye toy kan spelen met die demo disc... Reageren
SamShine Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Voor Eye-toy heb je die camera nodig ja . Dan kun je met die demo-disc gewoon de spellen spelen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 oke dan, maar kan je die camera ook los kopen of moet je dan perse zo'n eye toy game erbij nemen? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Tot zover ik weet heb ik nog nergens zo'n camara los zien liggen in de winkel. Maar je kunt natuurlijk altijd kijken of je ze ergens 2e-hands kan kopen. Ze zijn dan ook een heel stuk goedkoper. Veel succes verder. Maar nieuw zijn ze ook niet zo heel erg duur. Ik zit nu even op deze site te kijken: www.nedgame.nl En daar staat het spel Eye Toy 2 + camara erop voor €39,99. Dat is niet zo héél erg duur. En je hebt er ook een spel bij. Anders had je alleen maar een Demo.. En die begint te vervelen na een paar minuten denk ik. Bij een echt spel heb je meer speelplezier. Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Tot zover ik weet heb ik nog nergens zo'n camara los zien liggen in de winkel.Maar je kunt natuurlijk altijd kijken of je ze ergens 2e-hands kan kopen. Ze zijn dan ook een heel stuk goedkoper. Veel succes verder. Maar nieuw zijn ze ook niet zo heel erg duur. Ik zit nu even op deze site te kijken: www.nedgame.nl En daar staat het spel Eye Toy 2 + camara erop voor €39,99. Dat is niet zo héél erg duur. En je hebt er ook een spel bij. Anders had je alleen maar een Demo.. En die begint te vervelen na een paar minuten denk ik. Bij een echt spel heb je meer speelplezier. Oke heel erg bedankt, dan ga ik toch maar een keer kijken voor Eye Toy 2 + camera Reageren
SamShine Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Maar nieuw zijn ze ook niet zo heel erg duur.Ik zit nu even op deze site te kijken: www.nedgame.nl En daar staat het spel Eye Toy 2 + camara erop voor €39,99. Dat is niet zo héél erg duur. En je hebt er ook een spel bij. Ze zijn toch echt goedkoper te krijgen hoor: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/ey...camera_PS2.html Dat is percies 8 euries goedkoper dan jou tip Mazzelaar Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Maar nieuw zijn ze ook niet zo heel erg duur. Ik zit nu even op deze site te kijken: www.nedgame.nl En daar staat het spel Eye Toy 2 + camara erop voor €39,99. Dat is niet zo héél erg duur. En je hebt er ook een spel bij. Ze zijn toch echt goedkoper te krijgen hoor: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/ey...camera_PS2.html Dat is percies 8 euries goedkoper dan jou tip Mazzelaar Dus als ik het goed begrijp is hij bij de Free Record Shop 29,99.?. Reageren
SamShine Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Maar nieuw zijn ze ook niet zo heel erg duur. Ik zit nu even op deze site te kijken: www.nedgame.nl En daar staat het spel Eye Toy 2 + camara erop voor €39,99. Dat is niet zo héél erg duur. En je hebt er ook een spel bij. Ze zijn toch echt goedkoper te krijgen hoor: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/ey...camera_PS2.html Dat is percies 8 euries goedkoper dan jou tip Mazzelaar Dus als ik het goed begrijp is hij bij de Free Record Shop 29,99.?. Even op die site rondneuzen en je vind het . Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Oke dan is het waarschijnlijk de Free Record shop, dan ga ik hem daar wel een keer halen heb er toch een V.I.P kaart van dus kom altijd goedkoop uit Maar ja eerst nog even sparen voor een game later kan ik dan Eye Toy + camera nemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.