Boris H. Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 ik heb de zoekfunctie gebruikt en op wikigta gekeken maar kon het niet vinden: op de ps2 vanaf wanneer krijg je 2 player mode? of kan ja dat meteen vanaf het begin doen? alvast bedankt! Boris H. Reageren
DdJDean Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) Kan al vanaf begin bij sommige punten, maar ik weet niet precies waar je dat kan vinden maar er zijn zeker 10 punten waar je de 2 player mode kan beginnen Bewerkt: 15 september 2006 door DdJDean Reageren
Boris H. Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 oke bedankt! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) Je kan altijd met de PS2 en de Xbox 2 Player doen. De snelste plaats in het Begin van het spel is daar ! Het ligt in dit Stadje/Dorpje : Succes. Whoop Bewerkt: 15 september 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Wannéér je de 2P kunt beginnen weet ik niet exact (want ik heb alleen een PC), maar op WikiGTA stond bij de vindplaatsen al een kaartje met de lokaties hoor. Zie onderstaande link voor dit kaartje 2 player-mode Reageren
Boris H. Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 whoopdidoo bedankt voor het kaartje! erg handig dat ik meteen in het begin 2player kan doen! Reageren
Scooter Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Je kan altijd met de PS2 en de Xbox 2 Player doen.De snelste plaats in het Begin van het spel is daar ! Het ligt in dit Stadje/Dorpje : Succes. Whoop Dat is niet de snelste. Die ligt al vlak bij Grove Street. Zie kaartje: - http://nl.wikigta.org/index.php/Two_Player..._San_Andreas%29 Als je vanuit Grove Street rijdt, een poosje recht door, kom je langs Binco, en dan ga je over het spoor, en dan weer onder een viaduct door, heb je aan de rechterkant een soort ruïne achtig iets. Daar kan je de dichtsbijzijnde 2Player plek vinden. Klinkt even wat ingewikkeld, maar het wijst zich vanzelf. Reageren
Boris H. Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 kan je die meteen na een new game gebruiken? (offtopic: 50e post!) Reageren
Scooter Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 kan je die meteen na een new game gebruiken?(offtopic: 50e post!) Jazeker! Je hoeft hem niet vrij te spelen of iets dergelijks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.