kijkmaja Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Vraagje als ik aan een vrachtwagen een oplegger hebt gekoppeld, hoe maak ik hem dan weer los, zonder dat ik achteruit moet rijden en een bocht nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Vraagjeals ik aan een vrachtwagen een oplegger hebt gekoppeld, hoe maak ik hem dan weer los, zonder dat ik achteruit moet rijden en een bocht nemen. hoe kopelde zone opleger aan???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 gewoon, met een tanker achteruit rijden tegen die oplegger aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Willempiej Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Als ik aleen achteruit rij tegen die oplegger en ik rij weer weg blijft ie er niet aan vastzitten hoor. Moet ik ook de analoge stick gebruiken dan net zo als bij de tracktor ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 je moet er wel helemaal recht achteruit rijden, dus niet helemaal scheef. en als je er recht achteruit rij, uiteruit blijven rijden zou ik zeggen, tot hij wel vast gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 (bewerkt) bij mij gaat da ni zene keb da geprobeerd moete dan opt vierkantje of zo duwe Bewerkt: 4 november 2004 door juul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 oke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 ow mischien weet ik het al, inplaats van een vrachtwagen tanker, moet je een roadtruck hebben. misschien is dat het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 sommige trailers kun je niet aan koppelen dat zijn de trailers die heel erg hoog zijn de vrij lage trailers kun je wel aan koppelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 (bewerkt) waar vinde dine roadtruck waar vind je die roadtruck Bewerkt: 4 november 2004 door juul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Gelieve op dit forum Nederlands te praten :rolleyes: Zo begrijpt niemand je ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 antwerpers wel die roadtruck zie je meestal op de countryside rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 die aanhangers die je nie kan zijn aanhangers die er nep uitzien en die met heel veel bij elkaar staan het zijn gewoon nep dingu die aanhangers die je wel kan koppelen zijn veel mooier(ik let vooral op de wielen) je hoeft alleen maar recht achteruit naar zoon aanhanger te rijde en dan floept ie eraan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 jah het is eigenlijk zo simpel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 maa hoe krijg je m dan weer los!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.