killerbee Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 lukt nie alleen door flink rondjes te rijden of achteruit blijven rijden in een rondje dan koppelt ie er ook af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaTTa Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 is daar iets aan dan??? net zoals die bulldozer, daar ken je ook egt nix mee fwel?? die takelwagen is wel ruig dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 met takelwagen kan je tog niks?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) Vraagjeals ik aan een vrachtwagen een oplegger hebt gekoppeld, hoe maak ik hem dan weer los, zonder dat ik achteruit moet rijden en een bocht nemen. hoe kopelde zone opleger aan???? praat nederlands man Quote robbie: jawel door je rechter analog stick omlaag te doen gaat die haak omlaag dan hep je die auto en doe je em weer omhoor met de tractor precies zelfde verhaal Bewerkt: 5 november 2004 door marillion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 gewoon een scherpe boch nemen gaat i er van zelf wel af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Om hem aan te koppelen moet je rustig naar achter rijden naar een echte oplegger en dan blijft hij vast zitten wil je hem er weer af druk dan helemaal links of rechts dan naar achteren een stukje en dan weer naar voor dan is hij weer afgekoppeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Als je ver naar links of rechts draait dan koppelt hij vanzelf af. Desnoods probeer je een donut en dan koppelt hij ZEKER los. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
donandreas Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Als je ver naar links of rechts draait dan koppelt hij vanzelf af. Desnoods probeer je een donut en dan koppelt hij ZEKER los. of je jumpt gewoon van een berg af zoals ik dee met een missie :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.