Bassiej Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ik heb GTA:SA uitgepeeld op 1 missie na, de laatste dus. Nu wilde ik graag nog even de vigilante even doen, daarvoor is de Hunter lijkt me het makkelijkst te gebruiken. Maar die had ik nog niet op Verdant Meadow Aircraft Graveyard. Dus keek ik bij mijn Flying school missies, en je ik had nog niet alle gouden medailles. Dus ik al die gouden medailles halen. Alleen de laatste; Parachute onto Target lukt me niet. het limiet van 55 sec haal ik niet. ALtijd precies 56 sec. (wel 100% geland) kan iemand mij helpen ..? Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) Die 1 seconde moet je makkelijk kunnen verbeteren. Houdt in het begin de hele tijd W in, wanneer er word gezegt dat je de Parachute moet openen wacht je er nog even mee. Bij dat punt kan je dus de seconde pakken. Wanneer je even hebt gewacht open je hem en doe je je wat je anders doet. Je moet dus gewoon langer W inhouden en later de Parachute openen. Houdt hem natuurlijk niet te lang open, wanneer je dit doet heb je kans om niet meer goed te landen. Bewerkt: 15 september 2006 door Typhoon Reageren
Preddy Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Vanaf hier kan ik je alleen met text helpen, als het dan nog niet lukt zal je je savegame kunnen uploaden. Om bij de Parachut e onto Target goud te halen: Zodra je controle krijgt over CJ, meteen vooruit duiken. Op PS2 is dat de linker knuppel vooruitdrukken en op PC neem ik aan dat het op "naar voren lopen" toets moet drukken. Hierdoor daal je sneller en gaat ook wat vooruit. Houdt dit vol tot je hoogtemeter op het 2e niveau ongeveer op de helft tot 3/4 zit (volgens WikiGTA is dat zo'n 22/23 seconden). Nu op "parachute openen" drukken en op "achteruitlopen" drukken. Hierdoor gaat CJ "zitten". Nu richten op de "bullseye". Een handig trucje dat lijkt te werken is zorgen dat je de "bullseye" ziet tussen CJ en de parachute door. Maar blijkbaar heb je daar geen problemen mee dus nm. Belangrijkste is dus dat je zo lang mogelijk de parachute dicht laat. Reageren
RS-modder Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) ok hopelijk maak ik een ander er blij mee GTASAsf1.b Bewerkt: 17 september 2006 door gta-man2 Reageren
Bassiej Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 hee badankt het is gelukt.. ik doe het niet met je savegame want wil graag alles zelf doen maar toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.