Jump to content

Marathon vraag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey

ik heb een vraag jullie kennen vast de marathon van het strand van los santos wel

maar het probleem is

ik wil hem weer doen maar ik heb een 100% savegame en gta noobmode v2.0 maar volgens mij ligt het niet aan de savegame want ik kan de missies bij het graafterrein wel doen :S :?

EDIT:

o ja en ik heb eens een mod gezien waar cj blank is een aparte mod zonder vanalles erbij weet iemand toevallig de locatie waar ik hem kan vinden?

Bewerkt: door gtamaster1
Geplaatst: (bewerkt)
heey

ik heb een vraag jullie kennen vast de marathon van het strand van los santos wel

maar het probleem is

ik wil hem weer doen maar ik heb een 100% savegame en gta noobmode v2.0 maar volgens mij ligt het niet aan de savegame want ik kan de missies bij het graafterrein wel doen :S :?

EDIT:

o ja en ik heb eens een mod gezien waar cj blank is een aparte mod zonder vanalles erbij weet iemand toevallig de locatie waar ik hem kan vinden?

Je wilt dus de triatlon a.k.a. Beat The Cock doen? Je kan die waarschijnlijk niet doen omdat je niet op de juiste plek op de juiste tijd bent. De triatlon op de Santa Maria Beach vindt je vlakbij de vuurtoren, je vind hem alleen op zaterdag en zondag! Ik denk dat je daar fout zit. Dat je een missie niet kan doen omdat je een V2 savegame hebt heeft er niks mee te maken; tenzij je er één wil downloaden.

Mocht er er belang bij hebben ook voor de andere triatlon genaamd: Fisher's Lagoon. Moet je ook zaterdag of zondag erheen gaan. Je vind hem in Palomino Creek. Check voor meer info >deze< site eens.

En er zijn wel genoeg mods waar je CJ blank kan maken, check bijvoorbeeld eens >deze< site met allemaal skins. Het zijn er een kleine 500 dus daar moet wel wat tussenzitten. Vergeet overigens geen back-ups te maken!

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...