RS-modder Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 hoi allemaal waat kan ik de txd en dff vinden bijv die van de hydra help me snel als je tijd hebt hoplijk kunnen julie me hlpen denk het wel
ikt Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) Je kunt die vinden in GTA3.IMG. Deze open je met IMG-Tool Bewerkt: 15 september 2006 door ikt
RS-modder Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 heb het nu maar waar vind ik gta3 img kan het niet vinden
-Matthijs- Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 heb het nu maar waar vind ik gta3 img kan het niet vinden De GTA3.IMG vind je in de volgende map: Rockstar Games/GTA San Andreas/Models. Klik dan op GTA3.img als het goed is zal de IMg Tool het bestand automatisch openen. Let wel op dat je even wat back-ups maakt van je oude bestanden, mocht het mis gaan heb je de orginele bestanden nog. En het instaleren met een Mod Installer is ook handiger, met de IMg Tool maaak je snel een foutje en het kost meet tijd dan een Mod Installer. >Hier< kun je er één downloaden, je kunt er alleen voertuigen mee instaleren. Dus ook jou Hydra.
Puma Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Gast, je stelt allemaal vragen van KAN IEMAND FF 3 GROTE EILANDEN MAKEN VOOR MIJ?? KAN IEMAND FF EEN SUPERSNELLE JETPACK MAKEN?? hallo!! als je nou eerst eens het forum doorkijkt, wat tutorials checked, zelf wat dingen uitgeprobeerd (daar kom je het verste mee ik heb nog nooit tutorial gebruikt behalve bij ingame krijgen), en als je dan nog vragen hebt... dan kan je het vragen. Misschien dat dit beetje lullig overkomt (zo bedoel ik het niet) maar ik probeer je alleen maar te motiveren om zelf dingen uit te zoeken; zo leer je het snelst en het makkelijkst! Succes, Grtz Puma.
RS-modder Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 het lukt nog niet als ik doe welke mod ik wil instaleren gaat het goed dan moet je continou ofzo doen en dan een naam maar dan krijg hij een fout dat hij iets mist ofzo
Puma Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 klik hier ja hier klikken ja! inderdaad! hier klikken ja goedzo nog iets dichterbij hier klikken ja goedzo nu met je wijsvinger op de linkermuisknop!! ja goedzo en nu indrukken! nee niet de rechtermuisknop ! wel de linker he JAAA GOEDZOOO!!
RS-modder Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 met het verkeerde been uit bed gestapt dit forum is toch om dingen te vragen
Jarno Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 met het verkeerde been uit bed gestapt dit forum is toch om dingen te vragen Natuurlijk. Alleen zijn er tutorials niet voor niks .
RS-modder Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) hellemaal niks lukt wie kan het me nou goed uitleggen sorry dat ik zeur maar het lukt gewoon niet ik krijg steets een fout met sami en met img kan ik gta3.img niet vinden Bewerkt: 15 september 2006 door gta-man2
Ewoud Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) hellemaal niks lukt wie kan het me nou goed uitleggen sorry dat ik zeur maar het lukt gewoon niet Doe chill type met hoofdletters, leestekens en ik benadruk modden leer je niet in een uurtje. Neem de tijd en lees alles goed door. Bewerkt: 15 september 2006 door Ewoud
RS-modder Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 dit gaat niet over modden maar ik kan gta3.img niet vinden en met sami krijg ik een fout
Bradley H. Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) De IMG bevind zich in de data map. >>> Door Matiscus: Fout, in de map models. <<< Tijd voor bier, dit werkt zo niet, , Matiscus als je me nog 1 keer mijn post edit en mij pwnd, krijg je een warn. Bewerkt: 15 september 2006 door Bradley H.
Matiscus Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 hellemaal niks lukt wie kan het me nou goed uitleggen sorry dat ik zeur maar het lukt gewoon niet Tutorials worden gepresen en toegevoegd in de master tutorial list omwille dat het al op de beste manier wordt uitgelegd. Dus als je via die tutorials niks snapt mogen wij het je nog op handen en voeten uitleggen... Maar de kans dat je het dan snapt is nog klein denk ik. Als je nu even rustig aandoet, je leest een tutorial je doet stap voor stap dan zal je wel resultaat krijgen. Ook zo'n vragen als deze: - KAN IEMAND FF 3 GROTE EILANDEN MAKEN VOOR MIJ?? - KAN IEMAND FF EEN SUPERSNELLE JETPACK MAKEN?? Hier is het bijna zeker dat je hier negatief of tot geen reacties gaat op krijgen. Modders hebben over het algemeen wel al projecten lopen. En staan bovendien niet echt klaar om iets te maken en het daarna af te staan. Dat is iets waar ik wel kan inkomen... Dus ik raad je aan TUTORIALS te volgen. Zeg niet gauw dat het niet lukt. Want alles lukt. Anders zou je de tutorials niet zien in de master tutorial list.
RS-modder Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 ik krijg hier hoofdpijn van wie kan mij dit stap voor stap uitleggen
Recommended Posts