Jump to content

ik heb dringend dringende hulp nodig

Recommended Posts

Geplaatst:

#:\#\#\GTA San Andreas\models\gta3.IMG

Daar staat ie.

Mss moet je eerst ff op de map van GTA SA klikken met rechts en naar eigenschappen gaan en dan 'alleen lezen' uitvinken

Geplaatst:

dat doe ik ook al heel vaak maar als ik dan weer kijk is hij weer aangevinkt

Geplaatst:
ik krijg hier hoofdpijn van wie kan mij dit stap voor stap uitleggen

Zoals ik al zei, lees de tutorials! Wij kunnen je niet meer helpen dan die tutorials je doen. Verder hebben tutorials nog een voordeel, er staan nog afbeeldingen in. Als we het jou gewoon uitleggen, is het nog zonder plaatjes. ;)

Geplaatst:

Jongen, ik moet je een ding zeggen, Forget it oke ?, je kan het gewoon niet, acepteer het, en download de goeie mods met instal, dan heb je geen problemen :*D

Geplaatst:

jamaar o ik kan het gewoon niet ik kan dat mooie starwars vliegtuig wel vergesten :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

Geplaatst:
jamaar o ik kan het gewoon niet ik kan dat mooie starwars vliegtuig wel vergesten :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

Hoe erg het ook is voor jou... Als je het niet snapt via de tutorials, kunnen we je helaas niet beter helpen. Ik heb namelijk 2 programma's geleerd via tutorials... Ik had ook wel tijden dat ik het opgaf. Maar ik bleef maar doorgaan. En zie wat ik al heb bereikt... Een mooie functie waar ik echt van droomde op gtaforum.nl. ;)

Geplaatst:

Luister ik ben geen moderator ofzo, of whatever, maar ik krijg echt zo´n neiging jou uit het raam te duwen

je hebt 2 bestanden

TXD

DFF

Open die hemelse IMG en tief die bestanden erin, verwijder ook de ouwe door met F2 te zoeken.

De img staat in de models map. Oke, als je het nu niet weet, dan heb ik geen woorden meer voor je, en komt er een slot op dit topic, oke ? deal ?

>>> Door Matiscus: Je neemt me de woorden uit de mond. Ik zal erop letten. (Je moderator aart komt weer naar boven hoor ik. :engel: <<<

Geplaatst: (bewerkt)

sluit hem maar het lukt niet ik kan ook niks

>>> Door Matiscus: Jammer dat je het zo snel opgeeft. Ik deed soms over een tutorial een dag... Maar helaas... <<<

Bewerkt: door Matiscus
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...