moechy Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 is er geen cheat waar je maximaal lungcapacity kan krijgen want ik ben aan die 1 missie van woozie en ik heb geen goesting om die te trainen Reageren
Scooter Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Er is wel een cheat, dat je niet kan verdrinken. Waarschijnlijk kan je die ook wel gebruiken. Ik weet niet of je GTA SA op de PC hebt, maar hier is de code: CJ kan niet verdrinken / oneindig zuurstof Als je deze cheat gebruikt kan je zolang als je wilt onderwater zwemmen, je luchtbalkje raakt nooit op! CVWKXAM Ps2 CJ kan niet verdrinkenAls je deze cheat gebruikt kan je zolang als je wilt onderwater zwemmen, je luchtbalkje raakt nooit op! Down, Left, L1, Down, Down, R2, Down, L2, Down Succes ermee. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 is er geen cheat waar je maximaal lungcapacity kan krijgen want ik ben aan die 1 missie van woozie en ik heb geen goesting om die te trainen Die cheat is er wel, maar die werkt voor zover ik weet niet voor die missie. Als je die cheat invoert zul j zien dat je balkje wel helemaal vol is, maar dat je de missie niet kan starten. Dit was in ieder geval bij mij zo, toen ik het wou proberen. Het trainen zelf hoeft heus niet zo lang te duren, je duikt in het water en je zwemt naar beneden totdat je zuurstof balkje ongeveer voor 3-kwart leeg is. Daarna ga je weer omhoog. Herhaal dit ongeveer 3x en je krijgt een melding dat je weer meer capacity hebt. Die melding moet ongeveer 3 keer komen, voor die 20%. Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Hey moechy, De cheat die Scooter noemt namelijk CVWKXAM of Down, Left, L1, Down, Down, R2, Down, L2, Down zorgt ervoor dat je oneindig zuurstof hebt. Dit zorgt er niet voor dat je "Lung Capacity" balkje vol komt. Maar alsnog is die cheat erg handig. Wanneer je gaat zwemmen met de cheat geactiveerd hoef je niet boven te komen. Je kan dus zo lang als je wilt onderwater blijven. Hierdoor gaat je Lung Capacity sneller omhoog, doordat je niet naar boven hoeft bespaard dit veel tijd en heb je in No-Time genoeg Lucg Capacity. Jij hebt GTA SA volgens mij op de PS2 dus de andere manier die ik nog heb heeft geen zin voor jou. Er zijn namelijk veel trainers (progamma's waarmee je kan cheaten) ontworpen voor GTA SA, hier moet je gewoon een sneltoets in drukken en de cheat word geactiveerd. Op zo'n trainer zitten alle normale GTA SA cheats maar ook nieuwe cheats. Je kan bijvoorbeeld alle voertuigen spawnen, of de cheat die voor jou handig zou zijn namelijk 'Get max Lung Capacity' Wanneer je de op RCtrl-7 drukt zal deze cheat zich activeren en zal je 'Lung Capacity' balkje bij je Stats zich helemaal vullen. Hierdoor kun je gelijk de missie 'Amphibious Assault' spelen. Voor de geinstresseerden in de trainer, je kan de trainer hier downloaden. Hij heeft ongeveer 151 functies. Hij is dus heel handig wanneer je geen missie kunt halen. Veel succes moechy Reageren
Wonga Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Hoe kan je dat Snel halen zonder Cheats ben namelijk overnieuw begonnen , en ben bij die missie van woozie , en ik speel zonder cheats!!! Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik speel ook zonder cheats, maar dat vind ik gewoon lastig ik heb de missie toch zonder cheats uitgespeeld . Greetz, GTA Monster >>> Door Dutchy3010: Dit heeft helemaal geen betrekking op het onderwerp. Graag in het vervolg achterwege laten.<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hoe kan je dat Snel halen zonder Cheats ben namelijk overnieuw begonnen , en ben bij die missie van woozie ,en ik speel zonder cheats!!! Er is niet echt een tactiek om snel Lung Capacity te krijgen, je moet er alleen het geduld voor hebben. Je moet gewoon de zee induiken, gaan duiken totdat je zuurstof op de helft is, en daarna weer omhoog duiken. Dan moet je balkje zich weer helemaal vullen, en dan begint het proces weer van begin af aan. Als je echt te lui bent om dit te doen kun je het iemand anders laten doen hier. Reageren
Grillo Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Je kunt ook alle oesters verzamelen, dan krijgt je Lung capicity en sex appael een boost als reward Bewerkt: 6 januari 2007 door Grillo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.