Smooki Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Yo Gamerz, ik was aan het surfen naar enkele coole gta site's (Maar deze is de coolste heb ik nu al door :lol: ) Maar ik vond een mooie website met filmpjes : Neen deze website is niet van mij en ik wil hem wat promoten... <_< Maar misschien konden jullie er wat mee en vond Joriz Het wel wat voor op GTAGAMES.NL :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 (bewerkt) relaxe filmpjes zijn die van de officiele site (gtasanandreas.com) Bewerkt: 3 november 2004 door mart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooki Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 (bewerkt) Dat weet ik niet Bewerkt: 4 november 2004 door Smooki Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Wij van GTAgames.nl rippen geen filmpjes uit de officieele flash site van GTA San Andreas. Ook zijn deze filmpjes oud! Dit heeft al lang bij ons in het nieuws gestaan. Wij maken ze dus zelf! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooki Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Oké, maar ik vond het mooie filmpjes dus ik dacht (............................). Maar ik vind eerlijk gezegt jullie filmpjes ook wel mooier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Ik plaats er vanavond weer een. Als jullie nog ideeen hebben voor een leuk filmpje zeg het dan. Ik heb alleen nog Los Santos en San Fiero ge-unlocked. Het moet niet iets met missies zijn want ik heb niet veel save games om terug te kunnen naar een bepaald punt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.