Nemean^inf Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ik heb een contact script nodig voor mijn nieuwe aankomende website. Deze moet een IP view hebben en makkelijk teinstallen zijn. Aanpasbaar met kleur via een ''style.css'' bestand. Heeft iemand deze script? -sc- Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) Lijkt me een goed script maar ik zoek wat anders. Ik heb deze nu: http://www.nationofgfx.com/contact.php Maar ik wil die rare border weg. Enig idee hoe ik die weghaal? [Edit] Alleen zichtbaar in Firefox Bewerkt: 15 september 2006 door -supremecars- Reageren
Preddy Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) control + F en dan zoeken naar: "frameborder". Staat ergens nog aangegeven met een 1. <iframe name="frame" width="400" scrolling="no" border="1" frameborder="1" height="392" src="http://www.nationofgfx.com/contact/"> Bewerkt: 15 september 2006 door Preddy Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 De script border etc is veranderd, alleen nu het probleem, email zenden gaat niet. Hoe dit op te lossen? Reageren
Argon Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Je kan eerst testen of er geen fouten in het script staan door: error_reporting("E_ALL"); vanvboven in je script te plaatsen. Als dat niet werkt moet je is even bij je hoster vragen of de email functie wel goed geconfigureerd is etc. Reageren
Preddy Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Ik weet niet al te veel van javascript af, maar heb wel eens een soortgelijk scriptje geinstalleerd. Dit viel me op: In die van mij: <form action="mail/email.php" method="post"> In die van jou: <form method="POST" action=""> volgens mij mist er een gedeeltje van je script, namelijk het gedeelte dat de input verwerkt. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Tja, ik zal het eens bekijken, Bedankt voor de hulp. -sc- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.