Dynamic Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) Hoi, Ik had een vraag waar je een Talk Generator kan krijgen of via een site. Daarmee bedoel ik dat je een tekst intypt en 't te horen krijgt in een stem? Wie weet waar je dat gratis of trial of via een site kan krijgen? Dynamic Bewerkt: 15 september 2006 door Dynamic Reageren
Preddy Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ik weet geen site, maar als je XP draait, kan je via Config Scherm > Spraak, geluid en geluidsapparten bij een toepassing komen dat "spraak" heet. Reageren
Le MrG Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) Zoiets zit ook in Windows, alleen dan Engelstalig. Configuratiescherm -> *Zet mode op Klassiek* -> Spraak Edit : Preddy was me voor Bewerkt: 15 september 2006 door Le MrG Reageren
Dynamic Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Hey Bedankt, Maar nog even nog een vraagje. Kan je ook andere stemmen erbij ofzo. Want die Microsoft Sam is verrot Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Alstublieft! Als je hem wilt opslaan, doe je rechtenmuisknop in het onderste frame, druk dan Bron weergeven... of iets in die richtigng. Zoek de code af naar de filmcode (http://.............wav). Kopieer dat stukje, start dan WMP of Winamp op en doe Bestand -> URL Openen (File -> Open URL...) Plak die code erin. Als het goed is speelt hij nu de tekst af. Doe als je tevreden bent: Bestand -> Opslaan als... (File -> Save as...) Zoek een plekje uit en druk op Opslaan/Save! Veel plezier ermee! Mvg Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.