Jump to content

Problem


Recommended Posts

Geplaatst:

Kweetniet of er mensen zijn na Jesse en Jarno die hier echt kunnen pawnen een beetje, maar op goede hoop post ik men probleem maar toch :puh: . Note: pawno lijkt veel op C, dus mocht je toch enig idee hebben, kan je het altijd posten.

public OnPlayerConnect(playerid) {
new File:stats = fopen("stats.txt", io_read);
new pname[256];
new str[256];
GetPlayerName(playerid, pname, 256);
while (fread(stats, str)) {
	if(strcmp(str, pname, true)==0) {
		GetVal(str); gPlayerDeaths[playerid] = Val;
		GetSecondVal(str); gPlayerKills[playerid] = Val;
		SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "Your stats has been restored.");
	}
}
	fclose(stats);
return 1;
}

Wat doet het script? Het gaat de spelers naam na via GetPlayerName, gaat dan met een while loop het "stats.txt" bestandje lezen, en kijkt of hij een string kan comparen (=vergelijken) met de naam ("pname") . Als dat klopt gaat hij Values na etc.

Wat werkt er niet? Als ik join met de naam [XII]Flame^ en in het stats.txt bestandje staat '[XII]Flame^ 1 1' dan zet het mijn kills + deaths niet naar 1, het blijft 0.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...