Flame^ Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Kweetniet of er mensen zijn na Jesse en Jarno die hier echt kunnen pawnen een beetje, maar op goede hoop post ik men probleem maar toch . Note: pawno lijkt veel op C, dus mocht je toch enig idee hebben, kan je het altijd posten. public OnPlayerConnect(playerid) { new File:stats = fopen("stats.txt", io_read); new pname[256]; new str[256]; GetPlayerName(playerid, pname, 256); while (fread(stats, str)) { if(strcmp(str, pname, true)==0) { GetVal(str); gPlayerDeaths[playerid] = Val; GetSecondVal(str); gPlayerKills[playerid] = Val; SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "Your stats has been restored."); } } fclose(stats); return 1; } Wat doet het script? Het gaat de spelers naam na via GetPlayerName, gaat dan met een while loop het "stats.txt" bestandje lezen, en kijkt of hij een string kan comparen (=vergelijken) met de naam ("pname") . Als dat klopt gaat hij Values na etc. Wat werkt er niet? Als ik join met de naam [XII]Flame^ en in het stats.txt bestandje staat '[XII]Flame^ 1 1' dan zet het mijn kills + deaths niet naar 1, het blijft 0.
Recommended Posts