Jump to content

start niet wel met sein


gmartijn

Recommended Posts

ik heb vice city al meer als een jaar maar nu wil ik heb weer spelen en dan heb ik hem zelfs her instaleerd en dan doe ik de play cd erin en dan staat er zoiets van afspelen met mediaplayer voor de rest reageerd hij niet het het zijn 2 orginele cds en er is iets met sound geef die fout aan na instalatie maar dat had ik altij al en mijn vriend ook

Link to comment
Delen op andere websites

De Cd start ook niet automatisch het spel of een scherm. Windows herkent de cd-rom omdat er muziek bestanden staan op de speel cd, dat zijn namelijk de stemmen en de andere zaken die het spel zich aan geluid behoud. Je kan de Cd gewoon simpel erin doen en dan negeer je gewoon die vraag en dan druk je gewoon tweemaal op het Vice City Pictogram. Dan start het spel en dan kun je heerlijk genieten van moeder lief: Vice City.

Mocht je hem niet kunnen instalaren, omdat je niet weet hoe? Dan kan ik je even een hele korte uitleg geven over het instaleren van Vice City. Ga naar Deze Computer als de Cd-rom erin zit, dan ga je naar het pictogram waarop staat; Vice City. Dan open je die en dan druk je tweemaal op Intstal.exe of iets in die zin, maar dan moet je natuurlijk wel de Instalatie cd-rom in de Cd-rom speler hebben zitten, maar goed dat start als ik het me niet vergis automatisch op. Als je het geinstaleerd hebt krijg je vanzelf een pictogram op het scherm, waardoor je ook kan genieten met de speel Cd van Vice City.

Mocht je fouten hebben in het spel? Nou dan moet je de Cd eens goed schoon maken, mischien zitten er wel krassen/fouten op waardoor het spel zich niet heel goed kan laden. Houdt de Cd onder lauw water en veeg de cd in de richtig van binnen naar buiten af, want anders beschadig je de groeven van een Cd. Verder moet je het niet met al te warm water doen en liefst met een zachte katoenen doek. Wil dit alles nog niet werken, dan moet je een andere manier van instaleren uit gaan proberen; Zonder muziek dus. Nou dit was het wel zo'n beetje qua uitleg, mocht je er nog niet uitkomen zeg het dan gerust. Ik kan je altijd nog eens helpen!~ ;)

Link to comment
Delen op andere websites

en er staat geen icon op me bereau blad

Even naar C:/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City en dan dat logo'tje zoeken, dan doe je daar een rechtermuisklik op, kies dan 'Kopieren Naar' er verschijnt dan weer zo'n menuutje, en dan kies je: 'Kopieren naar Bureaublad (snelkoppeling maken).

Sorry voor de vage uitleg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...