Tupac A. Shakur Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 hoi een tyd weg geweest gta sa spelen maar heb een vraagje weet iemand waar ik de motorrijschool kan vinden wil eeen andere motor unlocken maar kan hem nergens vinden in alle 3 de steden niet <_< heeft iemand hem al gevonden??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 (bewerkt) als het goed is volgens mij kan je naar de motor school als er ook zo een s komt te staan net zoals de auto school....... weet het niet zeker Bewerkt: 3 november 2004 door mart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 de motor rijschool is in las venturas aan de west kant vlak bij het vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 hoi een tyd weg geweest gta sa spelen maar heb een vraagje weet iemand waar ik de motorrijschool kan vinden wil eeen andere motor unlocken maar kan hem nergens vinden in alle 3 de steden niet <_< heeft iemand hem al gevonden??? De motorrijschool weet ik allemaal niet, maar weet jij waar die bestickerde motors zijn? zo nee: kijk bij naast east beach aan de rand van de stad in een grote parkeergarage daar staan 2 Racemotoren met van die race stickers aan de zijkant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 de bestickerde motor kun je vinden in de haven in SAn Fiero bij de boot waar je auto's moet in leveren en dan links daarvan bij een grote leeg bak waar water in hoort. je weet wel wat ik bedoel. hij heet NRG 500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.