deagle Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Comments en/of rates? Reageren
Ferre Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Leuk effect. Alleen haal dat grijze stuk rechts weg, dat maakt hem een beetje saai. Misschien die render centreren en dan wat opvullen. Die schaduw van die 'N' zou je ook wat kunnen verminderen. 67% Reageren
wastelander Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 aardig plaatje geworden ik vind hem zeer goed gelukt alleen dat rechter stuk kan wel wat opvulling gebruiken,, daar door lijkt hij al veel mooier als je dat opvult en ben het eens met ferre die render iets centreren en die N springt er iets te veel uit als je de opcapicty verminder zou het al mooier lijken al met al 6,9/10 goed gelukt Reageren
deagle Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Bedankt voor de rates en comments. Nog mensen die iets te zeggen hebben ? Reageren
The Mafia Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Mooie sig cool colors maar de tekst zuigt helaas als je die verbetert krijg je een 9 nu krijg je een 8. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Heey Niscan, Commentaar: Is weer tijdje geleden dat ik gerate heb hoor Op het eerste zicht, vond ik je sig er best en leuk uitzien, maar er valt wel direct een kale plek op - punten: Je siggy is rechtsboven best kaal. Ik zou hier iets met je naam of titel van de sig zetten met een leuke fond en lettertype + punten Je lettertype en fond is goed gelukt, die past ook goed bij de achtergrond. Ook de effecten zijn goed gedaan, en je afbeeldingen is duidelijk te zien zoals het moet. EindTotaal Punten: 8.6 Eindbesluit: Prima werk, doe dat leeg vak weg, en je siggy ziet er perfect uit TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.