Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een mini gemaakt.

maar ik weet niet hoe ik hem in gta zet. :bonk:

sorry voor dubbel post maar ik ben de mini vergeten in de bijlage te zetten

post-52695-1158398672.jpg

Geplaatst:

Volgens mij is je auto in sketchup gemaakt, dus sla hem op als 3ds bestand zodat je hem in 3dsmax kan openen. Je zult eerst moeten kijken naar hoe een orginele SA auto is opgebouwd, dus open de gta3.img met de imgtool en extract een dff. Importeer deze in 3dsmax door middel van de DFF IO scripts van KAM. Nu zie je een lelijke low poly auto. Dit is de chassis_vlo oftewel een low object detail (LOD) van de auto, die je van veraf ziet. Als je deze selecteerd en omhoog sleept, zie je al een auto met meer detail. De auto is alleen beschadigt. Ook dit zijn allemaal losse objecten die in je dff moeten zitten. Verder zie je groene kubusjes, dat zijn de dummies. Deze zijn met elkaar gelinkt in een bepaalde volgorde, die te zien is door naar Graph Editors, New Schematic view te gaan. Bij het exporteren van je auto dient alles ook zo in elkaar te zitten. Dus mijn advies is, ga veel auto's bestuderen in 3dsmax, en probeer het gewoon. Een auto maken voor SA is meer dan alleen een model maken en klaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...