killerfist Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Hey, ik heb een eigen server, maar ik kan niet meer inloggen als admin, gister kon ik het nog wel. Ik mis nu ook het bestand Rcon en kan het nergens meer vinden, iemand die weet wat ik kan doen. Mvg, Killerfist. Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Herdownload de server files is :] . Reageren
killerfist Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Heb ik ook al gedaan maar daar site de file niet bij. Reageren
nick Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Herstart je server eens. Laat andere admins op je server je opnieuw admin maken. Of Reset je hele PC en download dan de bestanden weer. Veel succes ermee Reageren
killerfist Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Na een aantal keer proberen: geen resultaat. Het schijnt dat je het bestand Rcon nodig hebt mischien kan iemand het uploaden. Reageren
Azer Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 serverside heb je het bestand rcon niet nodig (de rcon.exe zit trouwens bijgevoegd bij de clientinstallatie van SA:MP). Alle bestanden zijn gewoon te vinden op www.sa-mp.com/download.php. doe het volgende: - open de server.cfg - bekijk het wachtwoord wat is ingevult achter "rcon_password" - start je server - connect met je server - ingame type je: /rcon login wachtwoord (uiteraard wachtwoord invullen wat bij de server.cfg staat ingesteld). Reageren
killerfist Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Ok bedankt die had ik nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.