noedel Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Hey, ik heb me weer eens 4 dagen aan een nieuwe texture gezet voor de nieuwste BMW M3 GTR, van Spy3d, en dit is ervan gekomen. En ik kan je verzekeren, voor die texture moet je ervoor zorgen dat dat blauwe en rode gedeelte altijd mooi doorloopt, en op de bumpers, motor- en kofferbak en zijkanten is dat geen makkie Daarom dat het 4 dagen geduurd heeft vooral Onderaan zie je de foto's waarvan ik heb "afgekeken" Scores mogen De echte: Greetzzz Reageren
ikt Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) Wow. Mooie paintjob! En het lijkt exaxt op de foto's Bewerkt: 16 september 2006 door ikt Reageren
noedel Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Hier terug eentje: Greetzzz Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Ik hou niet zo van BMW, maar ze zien er vet uit man Ze lijken er echt heel veel op, goed gedaan!! Reageren
XboxGta Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 (bewerkt) Echt zeer mooi Noedel 10/10 Je bent er echt goed in Bewerkt: 20 september 2006 door XboxGta Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Ze zijn echt schitterend, echt perfect. Geen foutje in te vinden.. Mijn complimenten, en ga vooral zo door. Reageren
nick11123 Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Wow echt vet strak man ziet er echt spatzuiver uit ze zien er echt goed uit. Keep it up!! Reageren
noedel Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Haha, maar das dan ook het enige waar ik goed in ben, textures maken Van modelling ken ik echt helemaal niets, en om eerlijk te zijn, ik heb GTA:SA enkel gekocht voor zulke dingen te doen, wat met de auto's prutsen dus. En aangezien de meesten het er goed vinden uitzien... bedankt voor de goeie reacties!! greetzzz Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Haha, maar das dan ook het enige waar ik goed in ben, textures maken Van modelling ken ik echt helemaal niets, en om eerlijk te zijn, ik heb GTA:SA enkel gekocht voor zulke dingen te doen, wat met de auto's prutsen dus. En aangezien de meesten het er goed vinden uitzien... bedankt voor de goeie reacties!! greetzzz Textures aanpassen is ook modden hoor, En je moet doen wat je leuk vindt en goed in bent, als je erg goed bent in textures maken kan dat intressanter zijn om te downen dan een 3d iets. Reageren
noedel Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Textures aanpassen is ook modden hoor, En je moet doen wat je leuk vindt en goed in bent, als je erg goed bent in textures maken kan dat intressanter zijn om te downen dan een 3d iets. Njaah, ik zou gerust wel aan bepaalde zaken willen meewerken hoor als ze het vragen En wel logisch dat je de dingen doet die je graag doet he Ben vereerd Greetzzz Reageren
ikt Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 10/10 allemaal Maar waar kan je die allemaal halen?? Reageren
noedel Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Het is nu niet om reclame te maken, maar ze staan allemaal op gta-worldmods, want das de enige site die ik zooo goed vind Paintjob 1 (wit met blauw en rood) Paintjob 2 (zwart met geel en rood) Greetzzz Reageren
PrI3sT Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 i love BMW en ik vind het echt tof gemaakt ook de graphics zijn prachtig Reageren
Mythbuster Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Woooow, echt, WOOW, Ben sowieso al lang opzoek naar een BMW 3-serie, maar echt mooi!!! Reageren
[Baz] Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Zeker mooi noedel, je heb er een gave voor lijkt wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.