Da Phoenix Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Mooi textures. Mooier dan degene die Spy3d zelf maakt . Verzamel jij ook de mods van hem? Oja kan je een nieuwe paintjob maken voor de SLR van hem Bewerkt: 29 mei 2007 door Da Phoenix Reageren
JoGuM Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 ej die bmw zit ook in gtr 2, als je echt wil namaken volgens afbeelding moet je er een 4 deurs van maken Reageren
noedel Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Mooi textures.Mooier dan degene die Spy3d zelf maakt . Verzamel jij ook de mods van hem? Oja kan je een nieuwe paintjob maken voor de SLR van hem En waar zou het op moeten lijken? Laat wat foto's zien van zijkanten, voorkant en achterkant (en misschien ook van boven bekeken ), en laat de template zien (om paintjobs te maken) Greetzzz Reageren
.Exorcist Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Heel erg mooi gedaan, echt wel een van de beste die ik ooit gezien heb, het lijkt inderdaad echt op de foto´s. 10/10 Reageren
Cold Cola Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ziet er strak uit, maar ik zou het geduld er niet voor hebben om er 4 dagen aan te werken. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik zou het wel dolgraag willen doen, voor zo'n resultaat Echt heel mooi! Ik kan zoiets niet eens, echt heel cool greettzzz, Tha-Ran Reageren
-_- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 is wel mooi en dik lijkt wel op de foto maar waar kun je de scooter 180 cc vinden? Reageren
Ravish Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Jullie maken omin Dope autos'maar maakt t ook een mooi geluid zo'n zware? Reageren
GTAgamer2005 Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 heeyzz Deze mod is echt geweldig, I love BMW Ga hem zeker downloaden Gr Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Wow 10/10! Alleen voor welke auto is deze gekomen? Voor welke heb je hem dus vervangen? Reageren
Timothy. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ziet er helemaal TOP uit man! Ga zeker zo door en ik sta er echt van te kijken hoe sommige zulke toffe dingen maken zeg. Ik hoop nog meer van je te zien Misschien iets met een te gekke Mini Cooper S ofzo want die kan ik nog niet zo mooi vinden. Nou, succes en nogmaals ga zo door. Timothy. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.