[Xplode] Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 ik heb laatst wolfenstein gedownload. dat duurde wel een paar uurtjes en was blij dat ie eindelijk klaar was. maar toen deed ie t niet! weet iemand waarom dit is? ik heb een nvidia geforce 6800 videokaart en een intel pentium 4 cpue 3.20ghz 1022 mb RAM ow jah het is een dell dimension 4700 Reageren
deagle Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Ik denk niet dat we je mogen verderhelpen , aangezien er niets illegaal op dit forum mag besproken worden. Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 We mogen je wel helpen hoor! ik heb ook wolfenstein dit is een legaal spel gratis cheack de site maar: wolfenstein: dit staat er Wolfenstein: Enemy territory (full) Wolfenstein: enemy territory. De gratis stand-alone game van ID software. Maar goed even jou vraag beantwoorden je wolfenstein doet het dus niet.. Dat had ik ook je moet gewoon even op downloads klikken en dan naar Benodigde downloads dan klik je: Wolfenstein: enemy territory v2.60 patch als je deze patch hebt gedownload doet hij het waarschijnlijk wel Succes verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.