cekeu Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Ik heb een vraag. bestaat er ook een vice city place maneger? cekeu Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Ja die is er zeker, genaamd de Player Position Tool gemaakt door Steve-M. Je kan voor Vice City beter het programma MooMapper downloaden. Hiermee laad je de 3d speelwereld van Vice City in het programma waarmee je vervolgens kan gaan mappen, en hoef je dus niet op zo'n onhandige manier met de coördinaten te gaan spelen. Je kan ook met 3dsmax mappen door middel van de MAP IO scripts van onze welbekende KAM. Het principe is hetzelfde als bij moomapper, alleen doe je het nu in 3dsmax. Reageren
cekeu Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 bedankt ik heb moomapper maar ik wist niet dat je er ook de coordinaten kon zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.