$NeoSyp$ Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Hey mensen ik vaar dus zo net met een Marquis, ik kijk naar de voorkant en het lijkt wel of er een soort rammer op zit! Waar is dit voor? Is het een easter egg(grapje) Een boegbeeld(of wapen) Of kun je er echt iets mee rammen???(boten ernstig beschadigen, geheime muur slopen ) Reageren
Bassiej Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 add misschien ff een screenie Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Hier is een screenshot van deze boot: Ik denk niet dat het een rammer is, daar ziet de rest van de boot er ook niet goed voor uit. Ik denk zelf dat het gewoon een bumper voor de boot is, gewoon om de boot niet te beschadigen als hij tegen de kade opbotst. Reageren
Scooter Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) Hey mensen ik vaar dus zo net met een Marquis,ik kijk naar de voorkant en het lijkt wel of er een soort rammer op zit! Waar is dit voor? Is het een easter egg(grapje) Een boegbeeld(of wapen) Of kun je er echt iets mee rammen???(boten ernstig beschadigen, geheime muur slopen ) Voor je helemaal doordraaft.. Zoals je kan zien is het een gewone zeilboot. Geen 'ram-boot' wat Froodooo ook al zei. Ik vindt het erg op een anker lijken, die zit meestal ook vooraan de boot. Waarschijnlijk is het dus gewoon een anker. En bovendien zou het een veel grotere bumber moeten zijn om iets flink mee te rammen. Conclusie: Nee. Bewerkt: 16 september 2006 door Scooter Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 dat laatste bedoelde ik ook niet serieus het lijkt niet echt op een anker, kijk maar eens hoe het aan de boot vast zit, niet met een ketting hoor, en het lijkt me sterk dat ze zo'n bumper van metaal maken ofzo Reageren
Damos Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Het is ook geen anker als je kijkt is het een soort druk ding wat andere boten kan wegdrukken (het is maar een voorbeeld) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 ja dat bedoel ik zoiets een drukker dan waarom ben jij trouwens al-quiada leider? dat klinkt nogal radicaal Reageren
Lampje Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Even over dat Al-quiada Leider Omdat hij 2000 Post's heeft is hij dat Hier kan je zien bij welke post's je welke "Naam" bent Reageren
nick11123 Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 dit is gwoon een metaal ding dat voorop een boot zit niet echt iets bijzonders neem ik aan en je kan er zekers niet mee rammen en het is ook geen anker denk ik het is gewoon een ijzer dingetje ofso Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 het is dus voor de veiligheid... zodat je niet als je naar een steiger toevaart of andere boot de steiger of boot doorboort met de punt van je scheepie. zo raakt je boot en de pier/andere boot niet beschadigd snappie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.