Jump to content

tahoma auto

Recommended Posts

Geplaatst:

ej, bij mij is de Tahoma je weet wel die vage kar waar Ballas vaak in te zien zij is een lowrider... op die gta walktrough staat dat ie vierdeurs is.

Geplaatst:
ej, bij mij is de Tahoma je weet wel die vage kar waar Ballas vaak in te zien zij is een lowrider... op die gta walktrough staat dat ie vierdeurs is.

Het is ook gewoon een 4-deurs auto. (wat eigenlijk een 5-deurs is). Het gaat om de carrosserie van de auto zelf. Dat houdt in, wat er aan de buitenkant te zien is, om het even makkelijk te zeggen. Niet omdat er dan toevallig hydraulica op zit. Want dat is lang niet altijd bij elke tahoma zo. Zoals wel mee auto's hydraulica kunnen hebben, en geen lowriders zijn. ;) Neem als voorbeeld de Sandking. Die staat onder de grote schotelantenne in de Desert. Die heeft soms ook hydraulica, maar niet altijd. Een Lowrider houdt in, wat de naam eigenlijk al zegt. Dat het een lage auto is. Laag gebouwt, laag bij de grond. Alleen staan dat soort type auto's het meeste om bekend dat ze hydraulica hebben.

Waarschijnlijk is het er eerst mee begonnen als iets legaals, om de auto op een hydraulische manier, een beetje hoger zijn poten te zetten, omdat je met een lage auto niet overal komen kan. Door de drempels etc. Alleen is dat wat verder uitgegroeid, dat auto's erg hoog komen te staan, en zelfs kunnen springen. Als je zo rijdt, kun je nagaan dat het gevaarlijk is. En daarom is het verboden.

Beetje duidelijk? ;)

Geplaatst:

Ik snap wat je bedoelt. Ik geef weleens tips over de de missie 'Highstakes Lowrider', de missie van Cesar waar je deze auto voor kan gebruiken, want hij kan getunede worden bij Low Loco Co. en verder nergens, plus de hydraulics zijn hger dan normaal.

Vraagje aan Scooter: Ze zeggen vaak 4-deurs, maar ook 5-deurs, hier zit toch geen verschil in, want de vijfde deur is officieel van de kofferbak.

Geplaatst:
Ik snap wat je bedoelt. Ik geef weleens tips over de de missie 'Highstakes Lowrider', de missie van Cesar waar je deze auto voor kan gebruiken, want hij kan getunede worden bij Low Loco Co. en verder nergens, plus de hydraulics zijn hger dan normaal.

Vraagje aan Scooter: Ze zeggen vaak 4-deurs, maar ook 5-deurs, hier zit toch geen verschil in, want de vijfde deur is officieel van de kofferbak.

Dat klopt. Officieel heet het 5-deurs. Mensen zeggen 4-deurs omdat ze maar 4 deuren rekenen. Exclusief de kofferbak dus, ondanks die er wel gewoon bij hoort. Van de mensen die wat meer verstand van auto's hebben zul je horen 5-deurs. Maar over het algemeen wordt het wel begrepen, of je nou 4 of 5-deurs zegt. ;)

• 1 year later...
Geplaatst:

Dat klopt. Officieel heet het 5-deurs. Mensen zeggen 4-deurs omdat ze maar 4 deuren rekenen. Exclusief de kofferbak dus, ondanks die er wel gewoon bij hoort. Van de mensen die wat meer verstand van auto's hebben zul je horen 5-deurs. Maar over het algemeen wordt het wel begrepen, of je nou 4 of 5-deurs zegt. ;)

1 ding: denk niet dat de laag bij de grondse sunrise ook een lowrider is ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...