Jump to content

Fort Staunton Bouwput Raadsel

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

LET OP: ALS JE GTA LIBERTY CITY STORIES NOG NIET HEBT IS HET JAMMER DIT TOPIC TE GAAN LEZEN, WANT HET GAAT OVER EEN MISSIE ERIN!!! MAAR ALS JE HET TOCH WIL MAG JE HET VAN HARTE LEZEN :D

We gaan het over een missie hebben die ik net gespeeld heb op GTA LCS. Maar eerst iets over GTA III.

Als je voor het eerst in Staunton Island komt ontdek je al snel dat de wijk Fort Staunton nog in aanbouw is (dacht ik :puh:). Een bouwput waar een hoog gebouw in staat dat in aanbouw is. Hier woont ook de Colombian Cartel. In het spel word niet duidelijk gemaakt waarom het in aanbouw is.

Nu gaan we in het echt de tijd naar voren spoelen en in GTA de tijd naar achter.

Als je in Fort Staunton komt in GTA Liberty City Stories is Fort Staunton een gewone wijk. Misschien dacht je wel toen je er voor het eerst kwam: Aha! Dat is het: Fort Staunton word gewoon afgebroken omdat het een vrij oude wijk is (teminste dat dacht ik :D) Als je nog verder in het spel komt gaat Donald Love rijk worden. Hij heeft plannen om Fort Staunton ten gronde te richten op destructieve wijze. In Shore Side Vale heeft 8-Ball een busje staan met 3 ZEER zware bommen erin. De Forreli's (die in Fort Staunton zitten in GTA LCS) proberen het busje kapot te maken. Dan rijd je de Porter Tunnel in via het vliegveld in Shore Side Vale. Je ziet dat de tunnel nog niet af is. Later kom je onder Fort Staunton in een deel waar gewerkt word aan de tunnel. Volg de gele markers die je naar de plaats brengen waar je de 3 bommen moet plaatsen. Ontsnap uit Fort Staunton maar w8! De Forreli's hebben de weg geblokkeert. Schiet de 2 kerels neer, pak hun auto (of het busje waar je de bommen in moest vervoeren als die nog niet kapot is) Ontsnap via het hek.

En dan gebeurt het

Hierna zie je in een cutscene allemaal gebouwen exploderen waar mensen bij lopen en Forreli's die worden opgeblazen. Bij de Universiteit van Liberty City zie je een paar mensen met elkaar praten. Ineens komt er een brandend wrak van een auto uit de lucht op hun vallen.

Daarna is de Missie afgelopen. Het is een echt rampgebied en geeft me net zo'n gevoel als de ramp van Enschede. Alles kapot.

Dus het raadsel is ontrafeld

Bewerkt: door DdJDean
Geplaatst:

Ja dat wel maar als je Liberty city speelt en een beetje over de missies leest die je doet kom je er zelf wel achter. Maarja dan is het nu helemaal duidelijk :puh:

Geplaatst:

Uitgebreider of niet. Als je het spel zelf hebt en die missie speelt, kom je er zo ook wel achter.

Onnodig om hiervoor een topic te openen...

Slot

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...