Swiggers Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 kan iemand me de save game van de missie madd dogg geven??.. iemand die van het dak afspringt... swiggers
Pietje II Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Daar kan ik heel makkelijk voor zorgen, gelukkig heb ik van jou al vernomen dat jij versie 2 van GTA San Andreas hebt, dus verwijs ik je door naar =>dit<= topic. In dit topic staan alle savegames van GTA San Andreas V2 waar SummerBase, -Matthijs- en Typhoon hard aan gewerkt hebben. Scroll gewoon door naar de Las Venturas missies, en onder de missie 'Fish in a Barrel' vind je de missie 'Madd Dogg', die jij wilde hebben. Veel succes verder!
Typhoon Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Hey swiggers, De missie die jij bedoeld heet 'Madd Dogg' deze speelt zich in Las Venturas af en je kan hem vinden bij de 'D' op je radar. Ik heb natuurlijk een savegame voor je waarbij je 'Madd Dogg' kan spelen. Ik heb ze voor allebei de versies, er zijn namelijk 2 versies, Versie 1 en Versie 2. De savegame is voor de betreffende missie gesavet, je hoeft er dus alleen heen te rijden en je kan beginnen. Wanneer je Versie 1 van het spel hebt kan je de savegame hier downloaden, wanneer je Versie 2 van het spel hebt kan je de savegame hier downloaden. Dat is niet zo moeilijk, maar nu moet je hem nog 'installeren'. Nadat je de savegame hebt gedownload open je hem eerst het gedownloade bestandje (dit is een .rar of .zip bestandje) Dit bestandje kan je openen met Winrar. Winrar is een handig progamma waarmee je dingen kunt inpakken. Je kan dit progamma hier downloaden. Wanneer je nog niet weet hoe Winrar werkt moet je even in dit topic kijken, hier heeft Ikkes het erg goed uitgelegd. Oke wanneer je het .rar bestandje hebt geopend zal er een bestand genaamd GTASAsf4 inzitten. (Het cijfer kan anders zijn) Het cijfer staat voor het Slot waarop je de savegame wilt hebben. Wil je de savegame dus als eerste in je 'Load Game' lijst hebben verander je de 4 in de 1. Kopieër GTASAsf4 door op Ctrl + C te drukken. Zoek dan de map 'GTA San Andreas User Files' op. Deze map bevind zich in 'Mijn Documenten'. Wanneer je de map hebt gevonden plak je de savegame in die map. Dit doe je door op Ctrl + V te drukken. De savegame zit nu dus in het spel. Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'. Nu zal de savegame in de lijst staan onder de naam 'The Meat Bussines' of 'Fish in a Barrel' (dit hangt af vanwaar je de savegame hebt gedownload) Succes ermee! En veel plezier bij het spelen van deze missie
Swiggers Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 ik weet eigenlijk niet wat voorn versie ik heb van sa? en kan je wel een savegame downlowden ( madd dogg)...in las venturas....terwijl je in san fierro bent??? dat was m'n vraag swiggers
-Matthijs- Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) ik weet eigenlijk niet wat voorn versie ik heb van sa?en kan je wel een savegame downlowden ( madd dogg)...in las venturas....terwijl je in san fierro bent??? dat was m'n vraag swiggers Je weet niet of je versie 1 of 2 hebt? Daar kan je snel achterkomen, download de savegame voor versie 1 >hier< dus. Als die het wel doet, heb je versie 1. Als die het niet doet heb je versie 2 en moet je in >dit< topic kijken voor je savegame. Als je de missie nog wilt doen, moet je de missie ervoor downloaden, als wilt dat hij gedaan is moet je de missie zelf downloaden. En je kan wel een savegame downloaden terwijl je in SF bent, de savegames staan stuk voorstuk los van elkaar. De savegames komen elk op een ander slot, wat betekent dat eigenlijk elke savegame weer een andere game is. Bewerkt: 16 september 2006 door -Matthijs-
Typhoon Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 ik weet eigenlijk niet wat voorn versie ik heb van sa?en kan je wel een savegame downlowden ( madd dogg)...in las venturas....terwijl je in san fierro bent??? dat was m'n vraag swiggers Probeer gewoon eerst de Versie 1 savegame, als je spel hier overnieuw begint of crasht dan heb jij dus Versie 2. Dit is anders om hetzelfde. Over je 2e vraag, wanneer jij een savegame download van een bepaalde missie waarbij je in Las Venturas zit, is deze totaal anders dan je oude savegame waarbij je in San Fierro bent. Wanneer je dus bij je San Fierro savegame 'Hidden Sprays', Odd Jobs, Auto's getuned of andere dingen hebt gedaan zullen dezen niet meer bij de gedownloade savegame zitten. Je start dus eigenlijk een nieuw spel waarbij je al in Las Venturas bent. Kortom de dingen die jij gehaald hebt bij een andere savegame zitten niet in de gedownloade savegame De savegame kan je natuurlijk gewoon downloaden maar zorg dat hij op een ander slot zit dan je oude savegame. Wanneer je San Fierro savegame op slot 1 staat, en je doet de gedownloade savegame ook op slot 1 dan is je San Fierro savegame dus weg. Zorg er dus voor dat je gedownloade savegame op een ander slot zit. Veel plezier ermee
Recommended Posts