Jump to content

2 Vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik met mijn auto rijd naar een winkel met hamers/wapens enzo te koop (weet niet meer hoe dat heet :bonk: )

Krijg ik een error.. Hoe kan dit?

Weten jullie nog een reden waarom die winkel het niet doet? (als ik te dicht in de beurt kom)

[2e vraag verwijderd]

Bewerkt: door GTA-Roloboy
Geplaatst:
  GTA-Roloboy zei:
Als ik met mijn auto rijd naar een winkel met hamers/wapens enzo te koop (weet niet meer hoe dat heet :bonk: )

Krijg ik een error.. Hoe kan dit?

Weten jullie nog een reden waarom die winkel het niet doet? (als ik te dicht in de beurt kom)

Zie je de winkel wel , of net niet ?.

Geplaatst:

Ik zie de winkel wel.. die wapenshop bij de brug die naar het eiland met Ricaordo Daiz gaat..

Maar zodra ik Naast/Achter de winkel rijdt (op de weg) geeft ie een error

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

dan denk ik aan dat de winkelier fout is van zo'n winkel

mss toch leuker als jij ook gaat melden wat jij allemaal heb uitgespookt

Bewerkt: door SWYV
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Oke.. Aan die winkel.. Ik heb de Albert Heijn Mod.. maar dat is inmiddels al een jaar geleden en ik heb er nooit last van gehad.. dus ik vind het raar..

En das Hotring Racers station (ofzo? :bonk: ) , ik heb wel een mod, New Vice City, of Fun Vice City. Die ik soms weer instaleer in VC, en dan weer verwijder, dan weer instaleer en dan weer verwijder. Kan dat het probleem zijn?

Maar met die winkel snap ik niet ;S

Geplaatst:

installeer anders het spel opnieuwen gebruik dan geen mods, kijk of hij nog steeds die fout aan geeft

Geplaatst:

Mss scheelt er iets met het interior? zodra je dicht genoegt in de buurt komt, dat je het interrior gaat zien kan het zijn dat er een error komt omdat er iets met de interrior scheelt?

Geplaatst:

Ik denk gewoon dat het probleem bij je mods zit, al heb je die al zolang. Installeer GTA Vice City opnieuw, je savegames worden automatisch bewaard, en het zal denk ik weer werken. Waarschijnlijk een fout in de map of iets dergelijks. Als dit niet werkt kijk ik wel even verder naar een eventueel andere oplossing. :)

Geplaatst:

kijk eventueel zeker naar de winkelier, als die daar niet staat dan ligt het eraan want in de scripting heeft zo ingesteld dat die winkelier daar staan

of heb jij de winkelier aangepast en geen animatie ingevoerd kan ook daaraan

Geplaatst:
  Velaro zei:
Ik denk gewoon dat het probleem bij je mods zit, al heb je die al zolang. Installeer GTA Vice City opnieuw, je savegames worden automatisch bewaard, en het zal denk ik weer werken. Waarschijnlijk een fout in de map of iets dergelijks. Als dit niet werkt kijk ik wel even verder naar een eventueel andere oplossing. :)

new vice city of fun vice city dus die mod wat roloboy heeft geinstaleert is volgens mij een SCM-mod dus moet ie na het opnieuw instaleren new game beginnen dus de oude savegames gaan corrupt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...