Lampje Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) Goede Avond Ik wouw een 100% save game downloaden (Zodat ik alle vriendinnen en zo hebt want vindt echt iritant) Maar welke save game ik ook download, ze down het allemaal niet Als ik GTA SA opstart met de save game, hij laadt gewoon maar dan krijg ik zwart beeld en gaat hij naar windows en krijg ik de volgende error (zie bijlage) Met mijn eigen save game krijg ik het niet Wat heb ik geprobeerd - Redelijk veel verschillende save game's gedownload... geen resultaat - GTA SA overnieuw instaleert (+ patch naar v1) Ik weet niet wat het probleem nu nog kan zijn... Alvast bedankt voor de moeite Bewerkt: 16 september 2006 door Lampje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Die foutmelding krijg je altijd met een conflict in de versies van GTA en een savegame. Ik zie dat je wel hebt gedowngrad naar V1. Als je dat hebt gedaan moet je niet vergeten dat je ook één voor V1 moet downloaden. Een veel gemaakte fout. Men download één voor V2, gaat downgraden, en wil spelen op die van V2. Als ik jou was zal zou ik het volgende doen: Uninstall GTA eerst even, neem direct ook je savegames mee. Zo is alles weer schoon en weer mooi overzichtelijk. Omat je gedowngrad hebt, kan ik opmaken dat je een V2 hebt. Download daarom simpel een 100% savegame voor de V2. Of een andere optie, direct na het instaleren en dan downgraden. Niet eerst savegames gaan downloaden, want daardoor raak je in de war. Dan als je gedowngad hebt een voor V1 downloaden. Gewoon opnieuw downloaden zodat je zeker weet dat je V1 hebt. Succes! Reageren
Lampje Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Of een andere optie, direct na het instaleren en dan downgraden. Niet eerst savegames gaan downloaden, want daardoor raak je in de war. Dan als je gedowngad hebt een voor V1 downloaden. Gewoon opnieuw downloaden zodat je zeker weet dat je V1 hebt. Succes! Gedaan... Maar geen resultaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.